Gäst newnameguy Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 jag sover. inget annat Om du inte gör Något annat, hur är det möjligt att dusitter vid datorn ute på forum.fuska.se??? :) Back to topic: Äter, sover, surfar, spelar, reser, joggar, bergsklättrar och mycket annat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Sover, äter, spelar och går till toaletten. Har inte vart ute på 3 veckor. Hihihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Får se vad som händer :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Har bara badat en gång hemma på grund av det dåliga vädret. Annars hoppar jag studsmatta, är med kompisar eller spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag gör inte mycket, surfar, spelar, är med polare och lite sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag spelar som en galning :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 skejtar vad annars :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Dessa saker: Glass Tv-spel Fuska.se Fotboll Sena kvällar(3.00,4.00) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Långa sena kvällar ochsova minst 10 timmar högst 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 surar över att skolan börjar snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Sover, badar, motionerar (Jogga, simma eller fotboll) och sedan är man väl med familjen ute i sverige eller reser utomlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Sover, spelar lite Fotboll, badar och annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.