Gäst DonKeN Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Det pratas mycket om fotboll eftersom de precis var världsmästerskap i det, och VM i fotboll är världen största fest. VM håller på 1månad och börjar om efter 4år. Men snart är det EM som gäller :medieval: Kanske inte snart men EM kvalen måste man ju se också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 #92: Och du anklagar andra för att spamma. BackToTopic: Tycker att Fotboll och ishockey är två väldigt roliga sporter men det verkar inte finnas många här som tycker om hockey. :/ Enkelt?Har du ens testat spela fotboll? Kommer inte bli förvånad om du inte ens orkar spela fotboll i 10 minuter utan att bli andfådd och vila! Testa med att kicka eller skjuta fina crossbollar. Hur härligt är det inte att kunna konsten att trixa med bollen hur man vill, så som en av de största spelarna inom vår tid, Zinedine Zidane? Fotboll är och förblir den största sporten, och det är inget som du kan göra något åt eller att hitta på en ny sport som gör att många glömmer fotbollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 fotboll är en jätte bra sport jag fattar inte hur du inte kan gilla den?!fotboll är världens största sport och jag hopaps att den ska vara det hela tiden! plus att den mest populära sporten i sverige också ;) förresten ge mig en komplicerad sport......... vad ska man göra på en sport?!sport e ju mer för att motion och inte för att det ska vara komplicerat:( hockey är populärare i sverige men fotbolls är favorit i värden så inget sport kan ta fotbolls plats fotboll rockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Precis, man kan ju inte anklaga folk för att vi gillar fotboll, alla tycker väl till exempel om VM även om fotboll inte är ens egen favoritsport? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 fotboll är en jätte bra sport jag fattar inte hur du inte kan gilla den?!fotboll är världens största sport och jag hopaps att den ska vara det hela tiden! plus att den mest populära sporten i sverige också ;) förresten ge mig en komplicerad sport......... vad ska man göra på en sport?!sport e ju mer för att motion och inte för att det ska vara komplicerat:( Enligt tvtittarna så var det 84% av Sveriges befolkning som glodde på Vm finalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saltnisse Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 fotboll är en jätte bra sport jag fattar inte hur du inte kan gilla den?!fotboll är världens största sport och jag hopaps att den ska vara det hela tiden! plus att den mest populära sporten i sverige också ;) förresten ge mig en komplicerad sport......... vad ska man göra på en sport?!sport e ju mer för att motion och inte för att det ska vara komplicerat:( va!?! 84% folk måste ju vara konstiga! ingen verkade brysig om lemans 24 timmars racet! dubbelt historiskt i år åxå! bra audi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Totalt meningslös tråd. Bara för att du inte gillar fotboll finns det kanske andra som gör det. Enkelt? Jo, försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 (redigerat) saltnisse: Varför inte vänta tills någon gör en tråd om den sporten du gillar (vilken det nu är) och skriver där? Eller helt enkelt: Starta en egen tråd om en annan sport? Redigerat 12 Juli 2006 av Ganon20000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 (redigerat) håller med ganon varför tjafsar ni egentligen om detta?? Redigerat 12 Juli 2006 av kill for money Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Precis, du kan ju inte kräva att vi ska starta trådar om andra sporter vi inte ens tycker om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saltnisse Skrivet 13 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Precis, du kan ju inte kräva att vi ska starta trådar om andra sporter vi inte ens tycker om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Visst jag börjar trötna på fotboll men det är pga att jag inte är den bästa sportmäniskan med varken bra teknik eller kondition. Så jag skulle nog trötna på vilken sport som helst, men jag tycker fortfarande att fotboll är den roligaste sporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.