Hoppa till innehåll

Glöm Fotboll! Hitta På Något Nytt!


saltnisse

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

Det pratas mycket om fotboll eftersom de precis var världsmästerskap i det, och VM i fotboll är världen största fest.

 

VM håller på 1månad och börjar om efter 4år.

 

Men snart är det EM som gäller :medieval:

 

Kanske inte snart men EM kvalen måste man ju se också :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

#92: Och du anklagar andra för att spamma.

 

 

BackToTopic: Tycker att Fotboll och ishockey är två väldigt roliga sporter men det verkar inte finnas många här som tycker om hockey. :/

 

Enkelt?

Har du ens testat spela fotboll?

Kommer inte bli förvånad om du inte ens orkar spela fotboll i 10 minuter utan att bli andfådd och vila!

Testa med att kicka eller skjuta fina crossbollar.

Hur härligt är det inte att kunna konsten att trixa med bollen hur man vill, så som en av de största spelarna inom vår tid, Zinedine Zidane?

Fotboll är och förblir den största sporten, och det är inget som du kan göra något åt eller att hitta på en ny sport som gör att många glömmer fotbollen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fotboll är en jätte bra sport jag fattar inte hur du inte kan gilla den?!fotboll är världens största sport och jag hopaps att den ska vara det hela tiden!

 

plus att den mest populära sporten i sverige också ;)

 

förresten ge mig en komplicerad sport......... vad ska man göra på en sport?!sport e ju mer för att motion och inte för att det ska vara komplicerat:(

 

 

hockey är populärare i sverige

 

men fotbolls är favorit i värden

 

så inget sport kan ta fotbolls plats

 

fotboll rockar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

fotboll är en jätte bra sport jag fattar inte hur du inte kan gilla den?!fotboll är världens största sport och jag hopaps att den ska vara det hela tiden!

 

plus att den mest populära sporten i sverige också ;)

 

förresten ge mig en komplicerad sport......... vad ska man göra på en sport?!sport e ju mer för att motion och inte för att det ska vara komplicerat:(

 

Enligt tvtittarna så var det 84% av Sveriges befolkning som glodde på Vm finalen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fotboll är en jätte bra sport jag fattar inte hur du inte kan gilla den?!fotboll är världens största sport och jag hopaps att den ska vara det hela tiden!

 

plus att den mest populära sporten i sverige också ;)

 

förresten ge mig en komplicerad sport......... vad ska man göra på en sport?!sport e ju mer för att motion och inte för att det ska vara komplicerat:(

 

va!?! 84% folk måste ju vara konstiga! ingen verkade brysig om lemans 24 timmars racet! dubbelt historiskt i år åxå! bra audi!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

saltnisse: Varför inte vänta tills någon gör en tråd om den sporten du gillar (vilken det nu är) och skriver där? Eller helt enkelt: Starta en egen tråd om en annan sport?

Redigerat av Ganon20000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...