MORAD Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 jag saknar mina vänner det är det som jag är tråkigt med lov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Älska sommarlov. :) Det är förj*vla skönt det. Att bara kunna göra vad man själv vill, ha tid för saker man annars kanske inte hunnit med. Vara mer med sina polare. Och om man vill plugga under sommaren kan man göra det självständigt. Bibiliotek finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Man behöver paus ibland, slippa tänka på allt som Rowyn säger, bara ta det lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Asså, jag visste inte att det fanns så tröga människor som inte kan läsa en helt tråd innan de svarar samma sak som den som skrivit över en. @ DonKeN INGEN har påstått att INGEN ska ha sommarlov. Det jag har sagt, är att man borde kunna få VÄLJA om man vill ha sommarlov, eller gå till skolan och göra saker där. Som jag även sagt tidigare, alla får kanske inte ha vänner, gå på läger eller ha/är för unga för att ha ett sommarjobb. Han kan fråga sina föräldrar om tips :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 argh jag vågar inte börja på ny skola :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 blir lite tråkigt i slutet :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 det är inte alls lång tråkigt, det är ju ball att sitta och spela cs 4 timmar varje, dag skulle gärna önska så sommarlovet blir 20 veckor! :ph34r: :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Jag skulle bli nöjd med 13veckor. 20 veckor lät överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Det är bra som det är..precis lagom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Jag tkr att sommarlovet är nog långt...hade tyckt att det skulle kunnat vara 10 veckor till om det inte vore för att tjejen jag gillar bor utanför stan så jag träffar henne ytterst sällan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Jag vill ha en veckas lägre lov... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Alltså vad är det för j*vla psyco barn som inte gillar sommarlovet!?!?!?!?!?!?! precis det är det bästa man kan sova när man vill vara på semester och allt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.