Shadowbeing Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Tur att det finns sommarlov... Någon ledig tid på året vill man ju ha.... Man kommer ju f*n hem på kvällen när man är i skolan.... :( Jag går i skola i Borlänge... Vilket innebär att jag måste vänta på bussen och åka med bussen varje dag för att komma hem..... Har jag tur så har jag lite tid på mig, och då springer jag...(råkar hända ganska ofta... :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Sommarlov e great :) Jag har redan ångest för att skolan börjar om mindre än en månad. Men sånt e livet. Sen när det väl är dags då börjar man faktiskt längta. Men man kommer vara mer låst och inte kunna göra lika mkt som man kan nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Från början är det skönt, men efter ett tag, så kanske det börjar bli tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 What? Ni kan inte mena att ni tröttnar på sommarn? Jag skulle gärna ha sommar och ledigt året runt, de vill nog de flesta. Har fett stor ångest för nya läsåret :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 De flesta satsar nog mer på den här modellen: Plugga--->Bra betyg--->Bra jobb--->Bra liv. Istället för: Inte plugga--->Dåliga betyg--->Inget/dåligt jobb---> Dåligt/sämre liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 De flesta her fattar visst inte att alla tycker olika,det er fo som elskar skolan,och det er bra att elska skolan,for do blir man mer aktiv(tror jag).Ja visst,jag for ju bara sommarlov i en monad nu.DET NI!Och det er jag glad for.Det blir ju trist i slutendan.Kortfattat: Respektera andras åsikter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 de enda riktigta bra med sommarlovet e:fester å jobba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Om det inte fanns sommarlov skulle jag typ ha dött i skolbänken lol man måste va fri från det hårda arbetet nån gång för att ha kul å softa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Anser du att barn som har det svårt hemma inte har ett vettigt liv? Om du gör det så tycker jag att du är otroligt trögsint. Jag menar bara för att han inte hittar på något vettigt så ska vi inte förlora vår sommarlov?! Han kan skaffa ett sommarjobb, eller gå på läger, skaffa vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Asså, jag visste inte det fanns människor som inte gillade sommarlovet :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Asså, jag visste inte att det fanns så tröga människor som inte kan läsa en helt tråd innan de svarar samma sak som den som skrivit över en. @ DonKeN INGEN har påstått att INGEN ska ha sommarlov. Det jag har sagt, är att man borde kunna få VÄLJA om man vill ha sommarlov, eller gå till skolan och göra saker där. Som jag även sagt tidigare, alla får kanske inte ha vänner, gå på läger eller ha/är för unga för att ha ett sommarjobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 det borde vara längre jullov och kortare sommarlov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.