keyblade oblivion Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 hittar inte orichalum+ så jag kan få ultimate weapon obs jag snackar om kingdom hearts 2 usa inporten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 du vet väl att du har gjort två likadana ämnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Och det är inte så stor chans att du får hjälp när du har skaffat spelet som inte har kommit ut i Europa än. Det är inte många som har spelet än....Du borde nog vara medveten om det. Gå och kolla på www.gamefaqs.com där kan du kanske hitta något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Och det är inte så stor chans att du får hjälp när du har skaffat spelet som inte har kommit ut i Europa än. Det är inte många som har spelet än....Du borde nog vara medveten om det. Gå och kolla på www.gamefaqs.com där kan du kanske hitta något. kingdom of hearts ha visst kommit i europa varför finnsn det i eb games och game i göteborg då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Men han snackar om Kingdom Hearts 2, inte Kingdom Hearts. Kingdom Hearts 2 har inte kommit ut än... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav_fuska Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Och det är inte så stor chans att du får hjälp när du har skaffat spelet som inte har kommit ut i Europa än. Det är inte många som har spelet än....Du borde nog vara medveten om det. Gå och kolla på www.gamefaqs.com där kan du kanske hitta något. 2:an ????????? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
keyblade oblivion Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 asså kingdom hearts har visst komit ut på usa inport gå in på www.webhallen.com och sök på kingdom hearts då kan man köpa det där eller gå till hötårget i stockholm där fins webhallen :cool: :medieval: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZELDA-LEGEND Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 asså kingdom hearts har visst komit ut på usa inport gå in på www.webhallen.com och sök på kingdom hearts då kan man köpa det där eller gå till hötårget i stockholm där fins webhallen :cool: :medieval: :student: kingdom hearts2 och kingdom hearts final mix har kommit ut i danmark men inte i sverige jag köpte mina 4 kingdom hearts i danmark: jag har kingdom hearts/ kingdom hearts2/ kingdom hearts final mix/ kingdom hearts chain of memories :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 asså kingdom hearts har visst komit ut på usa inport gå in på www.webhallen.com och sök på kingdom hearts då kan man köpa det där eller gå till hötårget i stockholm där fins webhallen :cool: :medieval: :student: Alla har f*n inte chippade PS2:or, så alla kan inte köra den regionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 (redigerat) jag snackar ju om kingdom of hearts 2 finns i eb games i göteborg för 600 spänn Redigerat 16 Juli 2006 av kill for money Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 SOM IMPORT, JA! Det har inte kommit ut ett KH2 till Sverige än, och det är helt säkert, så slut på diskussionen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 hittar inte orichalum+ så jag kan få ultimate weapon obs jag snackar om kingdom hearts 2 usa inporten Man Får Orichalcum+ när man: 1. Klarar Atlantica 2. Klarar 100 Acre Wood 3. Får alla synthetize material 4. I en kista innan man möter Sark och the MCP i Space Paranoids. 5. I en kista i The World that never was (i the brink of despair) 6. När man klarar Goddes of Fate Cup 7. I en kista i Twilight town ( i Sunset Terrace, hoppa upp på tåget och hoppa upp på huset där du ser kistan) hoppas att jag var till hjälp. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg