Hoppa till innehåll

Vissa Fusk Funkar!


Rekommendera inlägg

en irriterande b*tch är vad han är. Han kutade in i väggen och började skjuta på mig!! fega skit! fast då såg jag vars skotten kom ifrån och skjöt på väggen med målsökande Volt Driver. då vart han ägd och försökte fly. fattar inte hur han gjorde det?? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en irriterande b*tch är vad han är. Han kutade in i väggen och började skjuta på mig!! fega skit! fast då såg jag vars skotten kom ifrån och skjöt på väggen med målsökande Volt Driver. då vart  han ägd och försökte fly. fattar inte hur han gjorde det?? :huh:

 

Mph är vad?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Det är en bug som vissa använder för att hoppa in i väggen och skjuta på förbi passerande spelare.

 

haha det e inte ett bug!! när jag körde ett game då var det en kis som gick in i väggen, (inte samma game som jag skrev där uppe) då började han skjuta på marken med missil och backade mot väggen samtidigt (funkar bara på 2 ställen i banan combat hall) sen testa jag o det funkade!! :D så nu går jag och spöar folk genom att gå in i väggen.. det e askul! :D fast ibland gör jag inte det, man måste ju vara lite rättvis ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...
×
  • Skapa ny...