Ravenger Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 en irriterande b*tch är vad han är. Han kutade in i väggen och började skjuta på mig!! fega skit! fast då såg jag vars skotten kom ifrån och skjöt på väggen med målsökande Volt Driver. då vart han ägd och försökte fly. fattar inte hur han gjorde det?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 en irriterande b*tch är vad han är. Han kutade in i väggen och började skjuta på mig!! fega skit! fast då såg jag vars skotten kom ifrån och skjöt på väggen med målsökande Volt Driver. då vart han ägd och försökte fly. fattar inte hur han gjorde det?? :huh: Mph är vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Metroid prime Hunters... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Metroid prime Hunters... <_< Okej, jag har svårt för förkotningar i bland. Men vad menar du med att han sprng in i väggen? Sköt han i genom väggen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Metroid prime Hunters... <_< han sprang in i väggen och sköt igenom den, fast jag såg vars skotten kom ifrån då tog jag målsökande Volt Driver och skjöt mot väggen så dog han. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Det är en bug som vissa använder för att hoppa in i väggen och skjuta på förbi passerande spelare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Metroid prime Hunters... <_< Aha nu fattar jag vad MPH betyder :P hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Det är en bug som vissa använder för att hoppa in i väggen och skjuta på förbi passerande spelare. haha det e inte ett bug!! när jag körde ett game då var det en kis som gick in i väggen, (inte samma game som jag skrev där uppe) då började han skjuta på marken med missil och backade mot väggen samtidigt (funkar bara på 2 ställen i banan combat hall) sen testa jag o det funkade!! :D så nu går jag och spöar folk genom att gå in i väggen.. det e askul! :D fast ibland gör jag inte det, man måste ju vara lite rättvis ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Metroid prime Hunters... <_< ö det fattade jag direkt när jag såg det. och det spelet e ändå skit svårt. jag har det och spelar det aldrig för jag har fasstnat på 3e världen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Lol? kör Multiplayer med bots! (Fast du kanske inte har så många gubbar rl? ) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 jag vet 6 ställen i combat hall 2 i adlins gatway 3 i subterranen och ett ställe så man sväva... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg