Aegzor Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Skulle du inte kunna göra en server utan VAC? Det laggar itne lika mkt för mej då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Nej, inga cheaters på servarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Skulle du inte kunna göra en server utan VAC? Det laggar itne lika mkt för mej då. Varför skulle det lagga när det är vac på servern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Vet inte.... sry för off topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 men ingen loggar ju in där kan inte några säga att dem ska logga in på wc3 servern så går jag också in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Jag skulle logga in vanliga serven... inga inne men skulle kolla om de funka :P men när jag skulle logga in stod det bara: ERROR verifying STEAM UserID Ticket (Server was unable to conact the athentication server.) :huh: WTF ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Jag skulle logga in vanliga serven... inga inne men skulle kolla om de funka :P men när jag skulle logga in stod det bara: ERROR verifying STEAM UserID Ticket (Server was unable to conact the athentication server.) :huh: WTF ? Starta om cs, sen testa igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 (redigerat) @ No-Fear C:\Program\Steam\SteamApps\*namn*\dedicated server där ska det ligga hltv starta bara upp så ska det komma in på serven tror jag? :S Redigerat 9 Oktober 2006 av SlayerX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 De kommer nästan aldrig nån in i servern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Vem var det som sa att det skulle bli aktivare med vanliga banor? Ska sätta in aim banor senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Det ända som behövs är ju några idlare, vi kan bestämma "träff" på cs servern om någon är med? då kan vi sitta o lira. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Det ända som behövs är ju några idlare, vi kan bestämma "träff" på cs servern om någon är med? då kan vi sitta o lira. jag skulle iaf gärna vara med men jag har sett folk inne en gång och det var på wc3 servern :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg