Gäst Keyser_Soze Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 (redigerat) Hey! Nu är det så kul att jag ger bort avatars för dom som inte vill visa sin identitet XD Som ni kanske ser så var dom väldigt lätta att göra men använd dom gärna (så jäkla fula är dom väl inte ^^) Jag kan även göra Avatarer åt folk, så skriv om du vill ha en avatar eller om du har synpunkter eller whatever =) Dom som det står "NAMN" på, kan jag göra namn och ändra bakgrundfärg på. Hoppas att ni gillar ^^ Redigerat 13 Juli 2006 av DarkForce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 (redigerat) ska du härma det föra galeriet... kan du lägga ut bilderna utan huuderna så jag kan klipa in mit eget fejs istälet Redigerat 12 Juli 2006 av .:lol:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Härmar det gamla: Nej. Katten la ju dit namn och sånt, det orkar inte jag :) Sen så kan jag inte klippa bort skallarna eftersom att jag inte gjorde save filer för att jag skulle slipp allt sånt :) Jag kommer lägga till Fler bilder snart, och dom kommer inte vara men "anonym" sakerna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Coola, men ritade du gubbarna själv? Intressanta avatars vilket som, dom ser...mystiska och anonyma ut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 nope jag ritade inte gubbarna själv, jag hittade 28,000 clip art bilder på en cd hemma ^^ så om någon vill ha några bilder så är det bara att fråga så ska jag kolla om jag har den du vill ha :) och tack MB för komplimangen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Kan jag få den 3dje bilden från start, han med hatten och orange bakrund? Med text NeKo Tack så mycket :) Ska använda i MSN ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 yo. dark kan du skicka några brushes till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 MagiskaBarnet: Ta den du men du får skriva texten själv :) 17: Visst adda mig [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Då måste du skicka i PSD format, annars kan jag inte lägga dit nåt. :S Kommer bli typ en error eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 aja jag fixar åt dig då. hum hum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Tack så mycket, jag skickar 100FM till dig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 wee! Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.