Xiler Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Skrivet 24 Juli 2006 finns buggarna på ssbm fusk lr har nån ork att skriva nån här? wtf är brawl... nåt efter melee? på gc lr?
Skinnpytte Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Skrivet 24 Juli 2006 finns buggarna på ssbm fusk lr har nån ork att skriva nån här? wtf är brawl... nåt efter melee? på gc lr? Nej, på Wii :)
Ravenger Skrivet 27 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 27 Juli 2006 Kirby med stekpanna e det bug? :S menar du när kirby sugit in Mr Game & watch och gjort B? :bah:
Shadowbeing Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Skrivet 29 Juli 2006 hmm... Kirby med stekpanna,,,, Har för mig att jag har sett det nånstans på spelet,,,, Förmodligen när man har klarat något utav 1-player-lägena....
Larath Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Skrivet 29 Juli 2006 hmm... Kirby med stekpanna,,,, Har för mig att jag har sett det nånstans på spelet,,,, Förmodligen när man har klarat något utav 1-player-lägena.... jag menar glitchen som bara finns i training mode, man ska vara kirby och möta game and watch på mario banan med klosar som går sönder. man börjar med att hoppa fram och sluka honom, sedan så hoppar man och dodgar bakåt tills man kommer till blocken upp till vänster där ska man använda stekpanna för att ha sönder blocken, då buggar spelet och du får stekpannan hela tiden, även utan dräkten och till och med efter en död.
NightMaker Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Skrivet 29 Juli 2006 hmm... Kirby med stekpanna,,,, Har för mig att jag har sett det nånstans på spelet,,,, Förmodligen när man har klarat något utav 1-player-lägena.... LOL! det funkade ju :lol:
Rekommendera inlägg