Hoppa till innehåll

Guide!

Amaeli

Rekommendera inlägg

Tänkte skriva en lite Guide för alla som är nya, vet att det redan finns men ändå.

* Fusk

Om du undrar om fusk till ett visst spel ska du gå in på www.fuska.se och kolla in det breda sortimentet av fusk och recensioner, kän dig fri att skriva ett eget fusk eller test om den inte redan finns.

Hur hittar jag?

Du hittar genom att gå in på startsidan och klicka på den konsollen som det spelet du söker fusk på finns. Om det spelet finns på många konsoller så tar du till det du själv spelar det på.

Sedan trycker du på den bokstav spelet börjar på, när du gjort det letar du reda på spelet, om det inte finns så tipsa om det i rutan.

[/b] Fuska mynt?

Fuska mynt är som låtsas pengar du kan sammla ihop för att köpa saker eller skicka till någon annan användare.

Du tjänar ihop FM genomm att skriva trådar och skicka in fusk och recensioner.

Du kan även sms:a ihop pengar genom länken "Sms tjänster".

FM står för Fuska Mynt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker bara att det är bra att goldust lägger upp sidan här då många skapar trådar om hjälp när det redan står i Hjälpen uppe i menyn. =)

Ps. Till alla som påpekade att det redan fanns en sån här guuide: goldust skrev det längst upp i sitt inlägg.

Redigerat av Ganon20000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker bara att det är bra att goldust lägger upp sidan här då många skapar trådar om hjälp när det redan står i Hjälpen uppe i menyn. =)

Ps. Till alla som påpekade att det redan fanns en sån här guuide: goldust skrev det längst upp i sitt inlägg.

Jag vet att han sa det, det är därför som jag blev extra nyfiken på varför han över huvutaget skapade denna tråd. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänkte skriva en lite Guide för alla som är nya, vet att det redan finns men ändå.

* Fusk

Om du undrar om fusk till ett visst spel ska du gå in på www.fuska.se och kolla in det breda sortimentet av fusk och recensioner, kän dig fri att skriva ett eget fusk eller test om den inte redan finns.

Hur hittar jag?

Du hittar genom att gå in på startsidan och klicka på den konsollen som det spelet du söker fusk på finns. Om det spelet finns på många konsoller så tar du till det du själv spelar det på.

Sedan trycker du på den bokstav spelet börjar på, när du gjort det letar du reda på spelet, om det inte finns så tipsa om det i rutan.

[/b] Fuska mynt?

Fuska mynt är som låtsas pengar du kan sammla ihop för att köpa saker eller skicka till någon annan användare.

FM står för Fuska Mynt.

"vet att det redan finns men ändå"

Det är sånt som är spam. Skriv inte saker som redan finns, det finns nog med guider till fuska.se och vad har du för rätt att skriva en guide till en sida du inte ens med i ledningen för?

Redigerat av Xade
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

* Fusk

Hur hittar jag?

[/b] Fuska mynt?

FM står för Fuska Mynt.

Xade har rätt, det där kallas spam. Vad är meningen med att skriva något som någon redan har skrivit??? Däremot tycker jag att man kan skriva ungefär samma svar som någon annan har skrivit, men inte exakt, för om man tycker samma sak som någon annan, tycker jag endå man ska säga det. Redigerat av Globenz0r
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...