Scones Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Själv mår man riktigt dåligt av det här just nu. Har en väldigt nära vän till mig som mist sin kusin där. (Libanes) Så dom här dagarna går man mestadels o torkar hennes tårar o svär över hur j*vla korkad världen är. Jag bryr mig inte varför det startade, varför dom krigar eller igentligen vems fel det e. Men att en oskyldig 12 årig flicka ska få falla offer för det e sjukt. Världen e verkligen rubbad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Fint sagt scones. Jag tycker det är lite läskigt, hur snabbt sådant dras upp, och hur snabbt dom gör fred. Jag skulle tycka, det var skamm att sluta kriga, nu när så många har dött, isf förgäves. Men hellre det, än att mer liv skördas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Det händer så när män får för mycke makt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Särskillt, när båda ländernas rikstad verkar ha storhets-vansinne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Själv mår man riktigt dåligt av det här just nu. Har en väldigt nära vän till mig som mist sin kusin där. (Libanes) Så dom här dagarna går man mestadels o torkar hennes tårar o svär över hur j*vla korkad världen är. Jag bryr mig inte varför det startade, varför dom krigar eller igentligen vems fel det e. Men att en oskyldig 12 årig flicka ska få falla offer för det e sjukt. Världen e verkligen rubbad F*n vad hemskt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Mycket rykten om att det var Bush som planerade kriget. Det är därför Bush stödjer Israel med kriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Israel har alltid haft stöd av USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jag vet, men tror du det är omöjligt att Bush planerade kriget med Israel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 I princip, ja. De kanske konverserade lite, men jag tror att anfallen mot libanon var ett israeliskt på hitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Jag tycker att Hizbollah ska lägga ner alla pengar för de dem ställt till med för Libanon. Libanon har ingenting och göra med Israel. Men Israel utnyttjar en ursäkt väldigt stort. De soldater Hizbollah dödade använder Israel som en ursäkt för att dem anfaller Libanon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Den som söndrar skall betala återuppbyggnaden. Det är en självklarhet att Israel bör bekosta hem åt alla hemlösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Jo. Israel för den största delen ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.