Hoppa till innehåll

Golden Sun 2 - Den Perfekta Filen

Rekommendera inlägg

aah

golden sun 2

ett utav mina favoritspel

vet inte hur många gånger jag har klarat det^____^

men men

den perfekta filen ? :huh:

hur ser den ut egentligen?

jag skulle nog kunna påstå att jag har en utav dom bästa :lol:

varför?

-jo därför att:

alla karaktärer lvl 99

bra equipment

dom flesta har 1500 hp+

(dock Garet den enda som har 1999)

alla summons

alla djinnies

det tog ett tag att bli lvl 99 men ja... det var det väl värt XD

jag undrar om det finns någon annan som har lyckats få så här bra saker också :>

och jag skulle vilja att DU delar med dig av det^^

vid svar kan jag nämna mer exakta saker

jag väntar :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

alla karaktärer lvl 99 alla djinns alla summons, dödat dulluhan utan summons, och har excalibur till felix och issac ( bästa svärdet i spelet, måste forgas på speciellt sätt )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

har du det? annars på mitt ialla fall har det 190 i attack styrka och en starkare special än sol blade eller darksword.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har du det? annars på mitt ialla fall har det 190 i attack styrka och en starkare special än sol blade eller darksword.

excaliburs special är väl bara bra ibland? då den träffar för över 1000 menar jag. då man träffar med tre ist för ett svärd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har Sol Blade, Darksword och Excalibur. Garet har bara curseade items och Cleric's Ring som tar bort curse-effekten så att han kan attackera hela tiden.

Excaliburs unleash kanske är starkare än Sol Blades unleash, men tänk också på att Sol Blade unleashar mycket oftare än Excalibur. Och man får oftare den svagare unleashen med Excalibur. Sen måste man även tänka på den personen som håller i svärdets attackstyrka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst paralyzzed

Tjena!

jag måste ha hjälp med det här spelet! Jag måste veta hur man kommer igenom gondowan cliffs och hur man klarar sea of time! :) :D

Redigerat av paralyzzed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...