NightMaker Skrivet 27 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 hehe köpte nya skateskor för inte alls länge sedan. DC Shoes is teh shit :o kolla min pressentation på tips för nybörjare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 jag önskar att jag kunde, jag tycker att det verkar skit kul, men här där jag bor har vi bara en liten ramp som är i dåligt skick :( Önskar att jag kunde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 kul men lite lite svårt :) men iof är det utmaning som är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 jag önskar att jag kunde, jag tycker att det verkar skit kul, men här där jag bor har vi bara en liten ramp som är i dåligt skick :( Önskar att jag kunde. vart bor du? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 jag kan droppa, ollie, nollie, grinda, kick flipp och en 180. jag tängte göra en 360 en gång och det vart........AAAAAJJJJJJ!!!!! jag åker lång board också någon annan som ockå gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Har skejtat i 4år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 (redigerat) Har skejtat i 4år hehe bara 2½ år här :P var du med i skejt tuneringen i östra sverige? jag kan 3a :P Redigerat 1 Augusti 2006 av DonkeyKong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag va nyss ute å träna på heelflip. Den sitter ju men jag vill ha den perfekt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 hehe köpte nya skateskor för inte alls länge sedan. DC Shoes is teh shit :o är inte nybörjare...tycker inte jag iaf men som min brorsa som äger verkligen på skateboard brukar säga "En bra skejtare skryter inte" och jag kanske skröt förut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Jag åker lite då o då, men alla mina skejtkompisar e så j*vla lata så vi åker aldrig. Jag lärde mig nyss ollie, jag har tränat i ett helt år och äntligen resultat :D .Men när skolan börjar igen så ska jag skejta lite mer antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 9 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Jag åker lite då o då, men alla mina skejtkompisar e så j*vla lata så vi åker aldrig. Jag lärde mig nyss ollie, jag har tränat i ett helt år och äntligen resultat :D .Men när skolan börjar igen så ska jag skejta lite mer antagligen. Åk till skejt hallar och åva på att dropa! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 jag önskar att jag kunde, jag tycker att det verkar skit kul, men här där jag bor har vi bara en liten ramp som är i dåligt skick :( Önskar att jag kunde. Umeå itne allt för långt bort från haga :blink: (5km kanske) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.