Brawler Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Jag åker inte men jag önskar att jag kunde,det ser kul å coolt ut..Men jag fattar inte hur man ha balans på brädan asså..När man har 1 fot på brädan och ska ta fart med den andra , det e obalanserat :P Men jag kanske ska skaffa en bräda nån gång å försöka lära mej . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Jag åker inte men jag önskar att jag kunde,det ser kul å coolt ut..Men jag fattar inte hur man ha balans på brädan asså..När man har 1 fot på brädan och ska ta fart med den andra , det e obalanserat :P Men jag kanske ska skaffa en bräda nån gång å försöka lära mej . :) Sen när du kan åka bra börja träna på grundera Ollie,manual,dropa m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 jag gillar att åka när det nästan inte fins någåt grus på vägarna men här vars jag bor är det skiiit mycket grus så det är inte så roligt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Jag har en spine ramp i min trädgård. Ca 12 meter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Gillar att åka men suger på det kan inte ens hoppa :( men vill gärna lära mig bli bättre men har inte så mycket med tid för det :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 När jag börjar åka så räkna inte med att jag tänker hoppa på stångar å sånt..har ju sett filmer och det e inte trevligt om man ramlar å får stången mellan benen..O'boy.. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Det har jag gjort! Har dock hela kulpåsen kvar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Jag åker lite då o då, men alla mina skejtkompisar e så j*vla lata så vi åker aldrig. Jag lärde mig nyss ollie, jag har tränat i ett helt år och äntligen resultat :D .Men när skolan börjar igen så ska jag skejta lite mer antagligen. Jag kunde droppa ner för en 7 meters-ramp för ungefär 8 månader sen... och jag kan göra rock-to-fakie i en 2-meters ramp, och jag gör på riktigt. Inte bara komma med trucken ovanför stången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Jag kör longboard :). Är rätt bra faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jag kör longboard :). Är rätt bra faktiskt. Är det kul? Har sett vissa som kör, ser ganska kul ut om man får upp hög fart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Åkte förut nu har jag aldrig tid :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Drar upp till brädcentralen i örebro ibland för att åka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.