Amaeli Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Vilka vara med. Ni ska vara aktiva, men donationer behövs ej bara om man är snäll. Så vilka vill vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Jag kan vara med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 sry för lite offtopic nu men, glodie, skulle vi inte skaffa förlängning först eller?eller har du redan fixat de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Jag kan gärna vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Jag kan vara med om det är gratis :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Jag sa aldrig att jag ville vara med när du la till mig, goldust. Så ta bort mig genast, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 G2: Det är rätta takter det, du skulle bara veta hur mycket skit det är i gruppforumen. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Fet räcker ju bara tt läsa en tråd i Big Orange's forum för att fatta vad det handlar om, bara en massa skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Gruppforumen? *Host* Mitt har faktiskt blivit mycket mer skitfritt. Så sant som det är Zakt :P (Kunde inte låta bli) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Vilka vara med. Ni ska vara aktiva, men donationer behövs ej bara om man är snäll. Så vilka vill vara med? Lol det finns ju inte enns nå platser kvar??? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Det handlar om att ha kul. Var inte så j*vla seriösa hela tiden. Jezus... Klarar ni inte av att vara omogna en sekund, så titta inte in i BO då. -.- Goldie gör ett jäkligt bra jobb som Gruppforumsledare, och det får han respekt för av mig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Goldie ändra det under rubriken: OBS! Inte för underkåta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.