Leon Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Tjosan! Vilket spel var det som var absolut roligast att spela när ni precis hade fått det? Liksom för mig var det kingdom hearts och typ ratchet and clank 1... typ. När jag nyss hade fått dom var dom f*n beroendeframkallande. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Mitt bästa spel jag har haft var GTA:SA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZELDA-LEGEND Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Mitt bästa spel jag har haft var GTA:SA för mig har det altid varit kingdom hearts på ps2 och zelda på n64/GC :medieval: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 mitt är gta san andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nämen_åå Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Grand Theft Auto San Andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WebbElias Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Grand Theft Auto San Andreas Jak and Daxter spelen jag älskar dom :gitarr: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Helt klar Kingdom Hearts, jag tror nästan att alla som spelat gillar det skarpt. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 18 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Kingdom hearts är ju otroligt fängslande med snygg grafik och colla specialeffekter. Kanske lite udda story men ändå... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Metal Gear Solid 3 helt klart det bästa (kankse beror på att jag aldrig provat Kingdom Hearts) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Kingdom Hearts. Hade f*n spelet innan jag hade konsollen, så mycket älskade jag det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marri Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Grand Theft Auto San Andreas jag me!!! jakdaxter spelen och ratchet and clank är så bra att jag spelade dom nästan varje dag... fast nu har jag lugnat mig... :D :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrThompa Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 METROID när det komm var ju grymmt !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg