0boy Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Skrivet 16 Juli 2006 är det någon som skulle vilja starta en webradio med mej? det skulle ju vara kul om det kunde bli fuska.ses.. jag menar om jag kunde va typ Projektledare för den.. så kan man lägga till lite radio pratare åt höger och vänster :) det kunde bli kul, jag vet hurm an fixar en web radio (jag har sänt på andra sidor). så! är någon intreserad och får jag för admin? Citera
mikaelrask Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Skrivet 16 Juli 2006 det låter som en jättebra ide tycker jag men vad är det slaggs musik du hade tänkt att lägga in för vi har ju alla här olika smak ppå musik. Citera
Megaklumpen Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Skrivet 16 Juli 2006 Vad jag vet så lyssnar stor del utav forumet på typ metal och sådant, medans andra som t.ex. jag lysnar på typ mest Trance Citera
Gäst Skellington Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Skrivet 16 Juli 2006 man kan ju göra typ trance en dag; kanske på måndag. hårdrock på tisdag, pop på onsdag osv, osv.... ;) Citera
yoadee Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Skrivet 16 Juli 2006 man kan ju göra typ trance en dag; kanske på måndag. hårdrock på tisdag, pop på onsdag osv, osv.... ;) eller så tar man lite varierat typ för 3 låtar trance sen metal osv osv Citera
0boy Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 16 Juli 2006 det låter som en jättebra ide tycker jag men vad är det slaggs musik du hade tänkt att lägga in för vi har ju alla här olika smak ppå musik. hmm, det mästa.. kanske inte dom tråkiga låtarna, typ massa snfoni osv. jag tycker det blir bäst när man varierar så mycket man kan, och gör en funktion så alla medlemar kan önska låtar. om admin kunde göra ett system så typ radio admin kunde lägga till radiopratare och alla så att alla medlemar kan se vem som sänder vilken låt som sänds och kan önska låtar, skicka medelande till DJ:n sänder och kanske skicka en hälsning.. eller vad tycker ni? och vilka är intreserade av att bli såkallad radio admin? Citera
admin Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Skrivet 18 Juli 2006 Problemet med detta är att det krävs licens för att få sända webbradio så fort man sänder kommersiell musik. Detta är dyrt och inget Fuska.se kan bekosta. Citera
Pulpen Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Skrivet 18 Juli 2006 Men admin, om man skulle kunna göra en donationlinje då? Folk kan skicka sms för att hjälpa Fuska.se att komma upp i media. Citera
Salzalada Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Skrivet 18 Juli 2006 Hhahhahahaaahhaha, "Donationslinje". Tror inte att många kommer att använda sig av den eftersom att det bara stödjer webradion. Fuska.se har inte råd med någon webradio, och det är tillräckligt kritiskt med pengar som det är. Citera
Salzalada Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Skrivet 21 Juli 2006 Sanningen = Negativ Lögnen = Positiv Sanningen har kraften, även om den är sur. Citera
ThePunisher Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Skrivet 21 Juli 2006 tror du på digsjälv eller? sång kostar väll pengar? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.