Hoppa till innehåll

Strata Webradio?


0boy
 Dela

Rekommendera inlägg

är det någon som skulle vilja starta en webradio med mej? det skulle ju vara kul om det kunde bli fuska.ses.. jag menar om jag kunde va typ Projektledare för den.. så kan man lägga till lite radio pratare åt höger och vänster :) det kunde bli kul, jag vet hurm an fixar en web radio (jag har sänt på andra sidor). så! är någon intreserad och får jag för admin?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det låter som en jättebra ide tycker jag men vad är det slaggs musik du hade tänkt att lägga in för vi har ju alla här olika smak ppå musik.

 

hmm, det mästa.. kanske inte dom tråkiga låtarna, typ massa snfoni osv.

 

jag tycker det blir bäst när man varierar så mycket man kan, och gör en funktion så alla medlemar kan önska låtar.

 

om admin kunde göra ett system så typ radio admin kunde lägga till radiopratare och alla så att alla medlemar kan se vem som sänder vilken låt som sänds och kan önska låtar, skicka medelande till DJ:n sänder och kanske

skicka en hälsning.. eller vad tycker ni? och vilka är intreserade av att bli såkallad radio admin?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...