Dolphin Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Jättebra film som handlar om den heliga graalen (stavning). Guds källa till all hans makt, Gud's hustru. Jag tyckte att det var en väldigt bra och överraskande spännande film med många vändningar. Tom Hanks spelade sin roll bra, precis som vanligt med andra ord. Filmen går på bio så jag rekommenderar att ni springer till biografen så snabbt ni kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Jag har hört att den är bra men det är nog en fördel om man har läst boken så att man är lite insatt i handlingenn innan man ser den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Jag hade inga problem med att förstå handlingen då den var bra men enkel att förstå. Detta har jag hört... Om man har läst boken är filmen är en stor besvikelse. Någon som har läst boken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Jag har läst boken, men inte sett filmen, men jag tror att filmen inte är lika bra som boken, för väll hasa mejj till bion å kolla på filmen så får vi se, boken va iafa görbra så jag hoppas att filmen är det oxå... men jag hoppas att dem gör film om den andra boken om Robert Langdon, Änglar och Demoner, som var ännu bättre! @Pres:Det är väll typ jesus fru det handlar om eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 hehe såg den på premiären det e en väldigt bra film men om man ska fatta handligen måste man lyssna noga jag har läst boken och filmen var inte lika bra som boken det brukar ju alltid va böckerna som e bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Jag har läst boken, men inte sett filmen, men jag tror att filmen inte är lika bra som boken, för väll hasa mejj till bion å kolla på filmen så får vi se, boken va iafa görbra så jag hoppas att filmen är det oxå... men jag hoppas att dem gör film om den andra boken om Robert Langdon, Änglar och Demoner, som var ännu bättre! @Pres:Det är väll typ jesus fru det handlar om eller? Ja det är det, skrev fel. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Bullshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Jättebra film som handlar om den heliga graalen (stavning). Guds källa till all hans makt, Gud's hustru. Jag tyckte att det var en väldigt bra och överraskande spännande film med många vändningar. Tom Hanks spelade sin roll bra, precis som vanligt med andra ord. Filmen går på bio så jag rekommenderar att ni springer till biografen så snabbt ni kan Det där är precis motsatsen till vad alla andra tycker om den filmen. Den verkar riktigt dålig, den ger boken dåligt rykte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Men allt är ju bara bluff, båg & lögn Synd att alla är för små för att förstå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag har läst boken, men inte sett filmen, men jag tror att filmen inte är lika bra som boken, för väll hasa mejj till bion å kolla på filmen så får vi se, boken va iafa görbra så jag hoppas att filmen är det oxå... men jag hoppas att dem gör film om den andra boken om Robert Langdon, Änglar och Demoner, som var ännu bättre! @Pres:Det är väll typ jesus fru det handlar om eller? ÄoD (änglar och demoner) utspelar väl sig innan da Vinci koden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Jag har läst boken, men inte sett filmen, men jag tror att filmen inte är lika bra som boken, för väll hasa mejj till bion å kolla på filmen så får vi se, boken va iafa görbra så jag hoppas att filmen är det oxå... men jag hoppas att dem gör film om den andra boken om Robert Langdon, Änglar och Demoner, som var ännu bättre! @Pres:Det är väll typ jesus fru det handlar om eller? Det handlar väl om Guds blodlinje,Så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Jättebra film som handlar om den heliga graalen (stavning). Guds källa till all hans makt, Gud's hustru. Jag tyckte att det var en väldigt bra och överraskande spännande film med många vändningar. Tom Hanks spelade sin roll bra, precis som vanligt med andra ord. Filmen går på bio så jag rekommenderar att ni springer till biografen så snabbt ni kan Alla? Jag har dock hört att många skrivbenter har skrivit om att filmen var en besvikelse jämfört med boken. Men några som jag känner tyckte att filmen var jättebra, man ska inte lita helt på skrivbenter. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.