kirk Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 jag har samma problem :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Det finns att köpa på blocket för do som vill ha. Tradera har det också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Sluta med allt ot :angry: .Jag vet inte då jag inte har spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Har fastnat på samma ställe, men om man kör på Emulator så kan man väll fixa koden så att man får Surf? Jag har märkt att det finns ett träd som man kan hugga ner också, så man kan ju försöka fixa Cut med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 hahahahahaha. Det finns inte på tradera xD Det är bara folk som försöker luras eller bara driva med er. Kolla upp betalningssättet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 det finns typ tre till fake pokemon spel och juste vart kan jag ladda ned chaos black? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Har löst problemet, Du kan ju ta koden Walk trough Walls och gå över vattnet, eller in i grottan förbi trädet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Smento Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 vart kan man ladda hem det spelet?????? Vill veta snälla!! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 vart kan man ladda hem det spelet?????? Vill veta snälla!! :student: läs tråden hur du får en emeltuar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 jamen han undrar på vilken sida man laddar ner pokemon chaos black version och jag vill också veta det!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Men det står i den tråden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 (redigerat) jag har det :D jag har fuskat till mig massa ho-oh i det spelet mouahahahahhahaahahahha :D Redigerat 12 November 2006 av Elias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg