Hoppa till innehåll

Hemsida


magi man

Rekommendera inlägg

Den här ska egentligen ligga i Grafik och Programmerings forumet, så jag anmäler så det kan flyttas dit. ;)

 

Din sida: Snygg för att vara en nybörjarsida. Kanske lite för mycket effekter med bubblorna och snöflingorna. Men annars, bra. Råder dig dock att skaffa en annan subdomän. Lite för mycket reklam och skit på freewebs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Magi man:

Självklart förstår jag hur svårt det är att göra en hemsida själv ^^ Men hur svårt är det att klicka och bara skriva? Det är inte ens kul att göra en hemsida med freewebs templates.

Det finns snygga gratis templates att ladda ner på andra sidor. Annars kan du ju alltid försöka göra en egen :)

 

Kan du HTML? Om inte kan du lära dig [HÄR]. Det är en grund till kodande av hemsidor i alla fall.

Photoshop eller något annat program duger till att göra templates, om du inte laddar ner en [gratis templates finns bland annat HÄR].

 

Men visst, vill du ha din hemsida sådär så tänker jag inte stoppa dig. Ditt val. ^_^

 

MagiskaBarnet:

Visserligen. Men sen kan man välja att koda sidan själv, och då blir det mer variation. ;) Dock är det så att de flesta som väljer freewebs skriver ungefär "Min sida !!!" som title och "Välkommen till min sida !!", röd bakrund och turkos text.

...dvs en kass färgkombination och en sida som inte handlar om någonting...

 

Men ja. För att vara en freewebs sida ser den snygg ut vid första anblicken. Men när man förstår att det är deras template och någon bara har skrivit dit lite text så är den inte alls lika het längre. .___.

 

 

 

Lycka till med din hemsida i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...