PUR4FAX Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Jag är inte bra på gmod när man ska bygga saker... :( kan nån skicka en guide.???jag menar alltså jag vet inte hur man tillexempel bygger ett fort eller nåt sånt! Snälla om nån vet en guide så skicka!!!! SES! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 du kan ju fråga i DOG_Cools tråd där han skriver att han "kan allt" om G-mod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 ok tack.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 inga problem =) så, nu kan tråden låsas antar jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 En sak bara, man får väl inte ha animationer som avatars? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyperactive Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 En sak bara, man får väl inte ha animationer som avatars? Varför skulle man inte få det?Verkar konstigt om man inte skulle få ha det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) nepp, det får man inte. Just därför har jag sagt till girder, som också har det :D Redigerat 25 Juli 2006 av ThePunisher Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg