Gäst need_nos Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 okej.jag viste inget om det där ordet city.kan du förklarar vad liksom menas med det.jag visste inte att skulle vara poliser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 meh laddar ner de ska kolla ifall de e ens värt o spela. nfs spelet börjar o bli tråkiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jag ska köpa det men till PSP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 nja.det roliga är med det att dom kommer på något nytt hela tiden.som man gör om bilen.Alla ni där ute ni kan gå in på google sen söka på google video sen på den sidan söker ni på need for speed carbon och titta på den som är 17min då berättar dom mycket va som kommer och ser när dom kör också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Borde inte detta ligga i Övriga Konsoller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Flyttar till övriga konsoller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 (redigerat) okej.varför får den inte ligga i ps2 forumet? det rör ju carbon till ps2.så nu får du göra så den ligger i ps2 forumet.för det är ett spel till ps2.och om någon vill skirva sånt i xbox360 forumet så får dom starta en sån till. No_fear:alltså den ska ju inte ligga i överig konsoller det är ju **inge konsoll.bara för du är moderator så måste du fårga först innan du gör något.så nu vill jag att det ligger i ps2 forumet.annars anmäler jag dig till admin Redigerat 29 September 2006 av need_nos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 ska köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Min brorsa kanske köper det till Wii, om det kommer till Wii... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 okej kappy:nu är det lite fel på modertorn No_fear deta ämne ska va i ps2 forumet.så då är det bara dom som har tankar och så till spelet carbon till ps2 inte förbande wii xbox 360 eller ps3 bara till ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 (redigerat) ska lätt köpa de B) Redigerat 30 September 2006 av MightyMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 meh, NFS suger! :) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg