Slasktratt Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 (redigerat) Tjo, forumiter. :) Inom den närmaste veckan/veckorna kommer gruppforumet Rymdbåten att invigas här på forumet. Detta kommer att bli ett mycket speciellt forum. Det kommer ha en helt annan inriktning än de flesta gruppforumen här på sidan, och vi kommer att prata om saker man inte göra på resten av fuska.se. Vad det kan vara, får ni se! :). Att anmäla sig till en intresselista till Rymdbåten är alldeles gratis. Rymdbåten kommer såklart att ha en gräns med max antal användare, med en utgående gräns på 15 stycken. Det enda som krävs för att du ska få vara med i Rymdbåten är en anledning. Skriv anledningen här! Jag kommer att välja ut folk efter att jag läst deras anledningar. De som var "bäst", enligt mig, blir som entrébiljetter. Det finns inga regler för hur anmälan/anledning ska se ut. Ni får skriva vad ni vill. (Om ni inte vill ge en anledning utan bara en intresseanmälan går det också bra, men ni har mycket sämre chans att komma in. Folk med anledningar prioriteras över allt annat). Rymdbåten är fuskarnas lilla gömställe för att prata om saker som man inte gör nånannanstans. Vill du vara med, får du säga varför just DU ska få vara med ;). (Rymdbåten ägs av Mellanmjölk. Besluten om vems anledning som var bäst går inte att överklaga). Redigerat 22 Juli 2006 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag tycker att jag borde få vara med för jag är en cool kille på 14 bast som är intresserad av skytte och fiske! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Du börja ditt inlägg med "Tjo, Forumiter" och gissa tre gånger vad jag är. Jag har inget liv och hänger nästan här dygnet runt så jag kommer att vara mycket aktiv om jag får vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag är moderator, och du kan få massa FM!!!! PLZ =< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 (redigerat) Jag gillar båtar! Och rymden! :ph34r: Vi känner varandra, annars spammar jag dig på MSN :( Redigerat 17 Juli 2006 av Burken bj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag borde få vara med för att.... jag är är jag helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag skulle gärna vilja vara med, Dels för att jag aldrig har varit med i något Gruppforum innan, Och att Jag är ett av Mellanmjölks Fans :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 jag skulle vilja vara med jag kan allt om rymdbåtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag är en kille som gillar att hänga ute på fuska.se ;) Yo mannen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maka Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 jag är en nålla så får jag va med ingen tycker om mig här :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 (redigerat) Åhhh!! Rymdbåten is teh shit!! Jag vill vara med för att jag är så söt och älskar att dricka mjölk och för att skånska är en sån skön dialekt :) Redigerat 20 Juli 2006 av epaaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Bor i samma stad som dig, det är ju oslagbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.