Hoppa till innehåll

Rymdbåten!


Slasktratt

Rekommendera inlägg

Tjo, forumiter. :)

 

Inom den närmaste veckan/veckorna kommer gruppforumet Rymdbåten att invigas här på forumet.

 

Detta kommer att bli ett mycket speciellt forum. Det kommer ha en helt annan inriktning än de flesta gruppforumen här på sidan, och vi kommer att prata om saker man inte göra på resten av fuska.se. Vad det kan vara, får ni se! :).

 

Att anmäla sig till en intresselista till Rymdbåten är alldeles gratis. Rymdbåten kommer såklart att ha en gräns med max antal användare, med en utgående gräns på 15 stycken.

 

Det enda som krävs för att du ska få vara med i Rymdbåten är en anledning. Skriv anledningen här! Jag kommer att välja ut folk efter att jag läst deras anledningar. De som var "bäst", enligt mig, blir som entrébiljetter.

Det finns inga regler för hur anmälan/anledning ska se ut. Ni får skriva vad ni vill.

 

(Om ni inte vill ge en anledning utan bara en intresseanmälan går det också bra, men ni har mycket sämre chans att komma in. Folk med anledningar prioriteras över allt annat).

 

Rymdbåten är fuskarnas lilla gömställe för att prata om saker som man inte gör nånannanstans. Vill du vara med, får du säga varför just DU ska få vara med ;).

 

(Rymdbåten ägs av Mellanmjölk. Besluten om vems anledning som var bäst går inte att överklaga).

Redigerat av Slasktratt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...