Gäst Dark_Zebra Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Jag blev utkasttad ur Big Orange :( .(av någon anledning) jag vill va med i Rymdbåten. :) Pleeese. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 (redigerat) Jag borde fâ va med, jag tycker det e ganska trakit i dom vanliga forumen, jag kenner mig ensam, kolla t.ex "mina vanner Och jag e aktiv veldigt ofta! Jag borde vel kunna fâ va med. (Ursakta for att jag inte har svenska bosktever, jag e pa mallorca) Redigerat 18 Juli 2006 av Bloodman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jag borde få vara med för att jag dansar så j*vla fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag borde få vara med pga att jag är intresserad av rymden och kan en del om den också. Jag har inte varit så jätte aktiv i ämnena. Men omdet handlar om rymden så ska jag nog kunna snacka på en del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Vore skoj och vara med, jag är en snäll och aktiv medlem. Det ni sncakar om kan vara VAD SOM HELST! det spelar ingen roll! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 För att vi två är golfdudes. :* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Uppskattar att så många är intresserade och det är klart över förväntningarna! :) Rymdbåten kommer att rymma 10 platser och jag har börjat knepa lite extra på forumet. Det kommer att komma in en lista på vem som har fått entrébiljetter i dagarna så håll utkik. (Ni som redan inte har anmält er gör det nu!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 jag vill vara med därför att jag är nyfiken och spammar aldrig sönder en tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag vill vara med för at jag, eehhhh..., aja, jag vill vara med av någon anledning iafa ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag tycker ditt nya namn är fiint :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 (redigerat) Jag har en anledning till O du store plastis http://www.betraktaren.com/svenska_akademien/bilder/serie25_15.JPG http://img89.imageshack.us/img89/3618/serie1326si8.jpg http://img89.imageshack.us/img89/2410/serie1226wn0.jpg Redigerat 21 Juli 2006 av Plastkrokodil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Vem är det? Esca? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.