Gäst Mujo Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Eller inte =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Eller är det du som är fjortis och ljuger om att du är kille? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Shiet isf :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag tycker ditt nya namn är fiint :wub: Jag tycker ditt är fint oxå :wub: Jag har kommit på vf jag borde få va med! För att jag är den allsmäktige Megaklumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 allsmäktige? *fnys* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 (redigerat) Jag vill vara med för jag alldrig har varit med i ett grupp forum förut och det verkar som en bra ide att ha en forum med lite folk i, för då blir det inte lika mycket spam och kanske lite seriösare för att dom mer seriösare skrivarna får vara med. Och så blir det ju antagligen mer aktivt med och jag är väldigt aktiv. Snälla ta med mig in i Rymdbåten. Jag kommer vara aktiv om andra är det och det verkar som att dom flesta verkar var det me som vill vara med. Jag behöver ett ställe att var på när jag är ute på internet (vilket är ofta). Jag kan snacka om nästan vad som helst och jag spamar inte och skriver inte onödiga inlägg. Snälla ta med mig! Redigerat 21 Juli 2006 av Venomblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Vill vara med för att jag är mycket aktiv, kommer sitta o skriva 24/7! och så älskar jag ju dig =( emn ingen gilar mig o jag sugger så snel ltå mej va me!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jag vill vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Hur får man reda på om man blir vald??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Undrar jag också... Undrar jag också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Kom i gen Slasktrat när säger du vilka sok ska få vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 (redigerat) Det är tänk att forumet ska öppna ikväll. Lugna er lite. Kommer att posta här vilka som är intagna. =) (Ni som inte anmält er, gör det!) Redigerat 22 Juli 2006 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.