Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Salzalada, det råkar vara att folk är väldigt kassa på awp (jag t ex.) och satsar på att köra på de_dust2 och sånt. Men personligt njuter jag varenda gång jag kör Fy_Snow.

Skrivet

Som sagt har jag bara aim banor temporärt då det är ett himla jobb att ändra alla .ini filer där banorna finns. Jag ska fixa lite pcw banor och fy banor lite senare.

Förövrigt ska jag sätta upp en Quake2 server och en Soldat server.

Vill bara passa på och säga att det finns en ventrilo server med som ni kan använda.

Skrivet

Pulpen hör gärna av dig om du bestämmer dig för att sätta upp en server. Alltid bra med flera servrar _även_ om det redan finns en sådann då banorna kan variera. Sedan så kommer det i "uppdateringen" bli betydligt bättre "reklam" för spelservrarna än nu.

Skrivet

Visste inte att det fans en cs server :D Men asså, det finns 3 olika verisioner också :P

Lessen för att jag "kladdar" i tråden, har ju ingen möjlighet att fixa en server.

Gäst newnameguy
Skrivet

Hallå!Jag ställde en fråga,kan jag få ett svar?!

Läs första inlägget ORDENTLIGT

P.S. Nu har jag 200.0 i ranking, Tjohho!

Skrivet

Vi kan göra såhär: Om det finns en public server, öppet för alla. Och sen, om det finns några här på fuska som har samlat i ihop ett gäng och kanske vill möta ett annat? En battlingserver?

Gäst DonKeN
Skrivet

Jag tycker istället för spelservrar så ska det så Onlineservrar.

Då kan man eventuellt lägga upp Ventserver.

Men om jag kunde lita på min dator så skulle jag kunna ha en server. Men har jag på den t.ex en lång sträcka så brukar den hängas och så måste jag starta om.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...