Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Jag tycker Pearls legendariska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Jupp, alla tycker olika :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) jag tror att dom kommer utt på gba också för dongon red gör ju det Men Pearl ska släppas till GBA.Carttie och Umbreon_Moon:OT? Redigerat 30 Juli 2006 av Dark_Zebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Nej,Pearl ska också vara på DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gotenks Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 diamond och pearl ska komma till ds och om man vill linka mellan Lg/Fr/R/S/E så ska man stoppa in dom i gba utrymmet på sitt ds samtidigt med sitt diamond/pearl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Tox då kanske det är en Wireless adapter då? Jag vet ju inte det, men dom har sagt att man kommer att kunna det. Det står i min Pokemon Official Tidning att Wireless adaptern inte passar i Nintendo DS hur hårt du än trycker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Men ni behöver inte oroaer för det för man ska kunna föra över Pokémon om man har D/P i Nintendo Ds "facket" och LG/FR/R/S/E i GBA "facket" -_- . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blast Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 (redigerat) hur skulle jag veta <_< jag var ju inte medlem för ett år sen jag postade detta :blink: Redigerat 4 Juli 2007 av blast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 (redigerat) man kommer inte kunna byta tillbaks pokemonen man byter till d/p. namnen är klara så man kan se på serebii alla engleska namnen.jag har hört att d/p kanske kommer redan i juni eller juli :) :P :kung: man kan byta pkemon utan adpter ds änvänder nåt annat fast man behöver inte köpa nåt det är som man har en adapter inne i ds så ni behöver inte oroa hur man ska byta pokemon. :) :student: Din idiot. Varför väcker du upp en tråd som är typ 1år gammal? Här står det om byten från gammla spel till nya: http://www.serebii.net/diamondpearl/3rdgentrade.shtml Redigerat 17 Mars 2007 av Zonix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Asså.. Kill tränaren är för ful >_> Men det går rykten om att man ska kunna handla egna kläder med så. Om det inte går att byta kläder kommer jag välja tjejen! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg