admin Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Är din uppgifter korrekta? Dvs födelsedag och kön? Vi kommer inom kort att införa i reglerna att personer som anger falska uppgifter kommer att varnas alt. raderas och bli avstängda (bannade) och därmed ej kunna besöka forumet. Vi förbehåller oss rätten att kräva styrkande vid misstanke om felaktiga uppgifter. Kan ej uppgifterna styrkas så förbehåller vi oss rätten att stänga av berörd användare. Vet du med dig att din uppgifter är felaktiga? Kontakta oss omgående på [email protected] för att slippa bli varnad eller raderad när de nya reglerna träder i kraft. Vi gör detta för att öka seriösitet på forumet samt att få högre säkerhet på Fuska.se och dess forum. Kontaktar du oss så uppge de uppgifter som är fel samt ditt medlemsnummer och användarnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Dags att säga till nu Magiskabarnet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Men lol ska du säga OE, du är ju knappast 16 år. Bra att detta kommer vara med i uppdateringen, tvivlar på att det sitter dom här som verkligen är 56 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 VAD sitter du och påstår!?! :angry: :angry: Jag kan bevisa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 VAD sitter du och påstår!?! :angry: :angry: Jag kan bevisa det! Förlåt, förlått. Men det känns inte som att du är såå gammal. Men vad vet jag, jag kan ju inte se dig. :bah: Bevisa det om du nu kan det då. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 (redigerat) [bevisat] Redigerat 20 Juli 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Okey, du behöver inte lägga fram några fler bevis då det faktiskt är admin du eventuellt behöver övertyga. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 MOAHAHAHAHA!!!! i have your last 4 didgits ROTFLMAO OF DOOM!!!!!111!!1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 (redigerat) Finns det något sätt att kolla så att datumen är rätt? Och det är väll bara åldern och könet som behöver vara rätt? [EDIT] Hittade det nu. Man kan kolla i presentationen. Redigerat 19 Juli 2006 av Spirit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Vill bara säga också att genom att inte fylla i sina riktiga uppgifter bryter man mot den svenska lagen. Jag citerar. 14 kap. Om förfalskningsbrott 1 § Den som, genom att skriva annan, verklig eller diktad, persons namn eller genom att falskeligen förskaffa sig annans underskrift eller annorledes, framställer falsk urkund eller ock falskeligen ändrar eller utfyller äkta urkund, dömes, om åtgärden innebär fara i bevishänseende, för urkundsförfalskning till fängelse i högst två år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Dags att säga till nu Magiskabarnet ? vadå e han inte 23 eller han verkar ju itne precis va nån 13 eller 14 åring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 hmm....någon som vet hur man kollar upp om man har fyllt i rätt uppgifter. Jag kommer troligtvis behöva ändra mitt,men är inte helt säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.