Girafariglove Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 admin detta har du verkligen gjort helt suveränt! :cool: :D Och jag har forum.fuska.se som startsida.. när jag öppnade internet explorer tänkte jag bara OMG WTF?!?!?!? ÄR JAG BANNAD ELLER VAD? (det stod åtkomst nekad) så pröva jag o gå in på google och det fungerade.. sen tänkte jag.. då skulle jag testa att gå in på fuska.se.. och jag såg ut så här jag lovar! ---> :o sen testa jag trycka på forum. F*N VA COOLT!! B) Den är väll ok. Men det kommer att ta ett tag innan man lär sig den. O som Vitdom skrev så var det lite problematiskt att hitta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 www.fuska.se/forum är det nu istället för forum.fuska.se :>. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Gillade den gamla hederliga bättre, men man får väl vänja sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 jag ser att man kan göra egna frågor.. Pröva min! tryck på Quizes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) Allting ser väldigt glest ut, tycker jag. :/ Det gamla är bättre. [EDIT] Det mesta är platt, och det är inte snyggt, tycker jag- Lite mer konturer vore brea. :) Redigerat 20 Juli 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 jag kan inte gå in på gamla adressen forum.fuska.se kan du intw fixa tillbaka den den var bättre än den nya www.fuska.se/forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 www.fuska.se/forum är det nu istället för forum.fuska.se :>. Jag tror man fattar det om man är inne här nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Admin, jag säger en sak bara: Du äger! Men jag tycker du borde fixa några Forum moddar i tex: Grafik & Programmering forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) Det mesta ser bra ut hittils men det tar nog ett litet tag innan man vänjer sig. Redigerat 20 Juli 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Admin, nu har du verkligen lyckats!!! Jag älskar det men som dom andra säger så kommer det ta lite tid att vänja sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Det här känns lite retro tycker jag. En hel del från det förrförra sidan som var enhetlig den också. Mysigt värre! Busigt att en del saker är placerade på andra ställen, mene man vänjer sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Det blev fräckt! Bra admin! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.