Hoppa till innehåll

Feedback På Nya Designen Och Funktionerna


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 110
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag gillar inte google-annonserna som täcker 3/4 av fuska.se-bannern

 

http://img50.imageshack.us/img50/9089/fint1zf9.jpg

 

med adblock till firefox ser det väldigt fint ut :) hämta firefox så kan jag skicka pm med länken till Adblock sen

 

PS. jag har laddat ner ett nytt skin & några andra Add-on också

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar inte google-annonserna som täcker 3/4 av fuska.se-bannern

 

Jo, visst blir det finare som sagt. Problemet ligger dock i att sidan inte får in några pengar när du gör så och då du varken har FuskaVIP. Även detta med att allt fler blockar reklamen har blivit till att allt fler funktioner måste bli "FuskaVIP" eller liknande då reklamen inte längre betalar sidan. Tänk dig om alla skulle blocka reklamen, det skulle innebära att Fuska.se fick läggas ned eller att vi tog betalt för att kunna komma in på sidan genom FuskaVIP eller liknande. Är det värt det för att få en sida utan reklam?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Jag fattar inte varför folk vill blockera reklamen?

 

Vad är det ni gör här inne. Glor på en banner med texten fuska.se eller diskuterar ni?

Reklamen är bra tycker jag och att allt är inte gratis här i världen så admin blir tvungen att publicera annonser.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag satte på reklamen & det såg inte så fult ut som jag trodde, jag får väl ha det så då om admin vill det. sidan ser faktist lite tom ut utan reklamen

 

Admin, jag tycker att du ska ta bort "Gå till min presentation" för att om man vill gå till inställningar kan man växla ihop dom.

http://img80.imageshack.us/img80/4511/sdgfstfxu9.jpg

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag satte på reklamen & det såg inte så fult ut som jag trodde, jag får väl ha det så då om admin vill det. sidan ser faktist lite tom ut utan reklamen

 

Admin, jag tycker att du ska ta bort "Gå till min presentation" för att om man vill gå till inställningar kan man växla ihop dom.

http://img80.imageshack.us/img80/4511/sdgfstfxu9.jpg

 

Om du går in på www.fuska.se så finns inte den andra länken ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sandkaka

Skinnet är fin-fint, men loggan är, förlåt, hemsk.

Nu kanske det beror lite på att jag aldrig har gillat Mario (förutom Super Mario -1989).

Nu till sak. Jag förknippar Nintendo med spel och konsoller för yngre barn, så därför tycker jag inte Fuska.se får en riktig mogenhetsstämpel.

Självklart ska det även vara en sida för yngre också, men jag tycker även att det skulle kunna vara lite "mognare" motiv också.

 

Förövrigt vill jag tacka för att bra forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...