Slasktratt Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Haha den gamla frågan ><. Jag hade Shakira - Hips Don't Lie-panik igår. Tycker inte om låten särskilt mycket och vet knappt hur den går men jag trallade runt och sjöng "SHAKIRA SHAKIRA". Det gick bort lustigt nog, framåt kvällen. Lyssnade bara på mycket musik helt enkelt ^^ Börja sjunga en annan bara :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 @Mellanmjölk: Den låten har jag också haft på huvudet, den är då himla dålig. Nåja, nu har jag fått tillräckligt många tips för att klara mig. En moderator kan låsa tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 jag hade boten anna i skallen hela kvällen igår. :o Jag lyssnade beach boys. Då försvann den .xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Får en anna låt på huvudet XD Ne jag vet inte.. hmm den var svår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 hjälp, samma sak har hänt nu med mig XD och det är TVÅ låtar! =o Sing for the moment - eminem Cat, I'm a kitty cat, and I dance, dance, dance =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Sjung bä bä vita lamm så försvinner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jag har också den låten på hjärnan Bobbis. : ( Cat, I'm a kitty cat, and I dance, dance, dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Vad är det där för en låt egentligen? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 En låt som spridit sig inom internet. Flash film där man ser en katt som ser ut att dansa, och så sjunger en snubbe, katten e skit söt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 ja har fått Popcorn-låten på hjärnan, går runt å nynnar på den hela tiden nu ju!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 tänk på en annan låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Vad är det där för en låt egentligen? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.