Hoppa till innehåll

Laggigt


ELF

Rekommendera inlägg

Jag är glad äver ändringarna i forumet. Lite omväxling. Men det är inte så kul när man sitter med en dator som endast har en processor på 1GHz och 256MB RAM :(

Som tur är så är datorn hos mossan inte lika slö

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(21:32:12) (@Cr0wN) det segar till i någon sekund ibland

(21:32:17) (@Cr0wN) men flyter på hyffsat iaf

(21:32:34) (@Cr0wN) men att det segar lite beror på att servern har problem med att klara sidan

(21:32:48) (@Cr0wN) en ny skulle behövas.. men det kostar runt 25-35000kr

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är glad äver ändringarna i forumet. Lite omväxling. Men det är inte så kul när man sitter med en dator som endast har en processor på 1GHz och 256MB RAM :(

Som tur är så är datorn hos mossan inte lika slö

 

1:Försök hitta en webbläsare som går snabbare

2:Om du har något spel du tröttnat på såradera det då går det nog snabbare

 

Mvh// DK :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är glad äver ändringarna i forumet. Lite omväxling. Men det är inte så kul när man sitter med en dator som endast har en processor på 1GHz och 256MB RAM :(

Som tur är så är datorn hos mossan inte lika slö

 

Klaga?

jag har 600 mhz och 192 i ram

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(F)örenta (A) (N)ationerna vad alla tjatar om FireFox. Jag har ingen egen dator än. Så jag kan inte ha det. Jag får inte installera annat än det som redan finns. Om det inte gäller spel eller andra program som är nödvändiga. SÅnt får jag installera nästan hur jag vill.

 

Jag lider med dig Venomblade :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(F)örenta (A) (N)ationerna vad alla tjatar om FireFox. Jag har ingen egen dator än. Så jag kan inte ha det. Jag får inte installera annat än det som redan finns. Om det inte gäller spel eller andra program som är nödvändiga. SÅnt får jag installera nästan hur jag vill.

 

Jag lider med dig Venomblade :(

 

Haha. men för mig laggar det inte så mycket när jag surfar (förutom när jag kollar på film) men jga hra firefox XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...