ELF Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag är glad äver ändringarna i forumet. Lite omväxling. Men det är inte så kul när man sitter med en dator som endast har en processor på 1GHz och 256MB RAM :( Som tur är så är datorn hos mossan inte lika slö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 (21:32:12) (@Cr0wN) det segar till i någon sekund ibland (21:32:17) (@Cr0wN) men flyter på hyffsat iaf (21:32:34) (@Cr0wN) men att det segar lite beror på att servern har problem med att klara sidan (21:32:48) (@Cr0wN) en ny skulle behövas.. men det kostar runt 25-35000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Har försökt snabba upp det, men bättre än så här blir det inte på denna server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag är glad äver ändringarna i forumet. Lite omväxling. Men det är inte så kul när man sitter med en dator som endast har en processor på 1GHz och 256MB RAM :( Som tur är så är datorn hos mossan inte lika slö 1:Försök hitta en webbläsare som går snabbare2:Om du har något spel du tröttnat på såradera det då går det nog snabbare Mvh// DK :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag tycker det flyter utmärkt. Otroligt bra jobb Admin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Ursäkta mig (lilla) ADMIN. Jag var lite för snabb med att skapa ämne. Idag flyter det nästan på som normalt. Det märks bara ytterst lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag är glad äver ändringarna i forumet. Lite omväxling. Men det är inte så kul när man sitter med en dator som endast har en processor på 1GHz och 256MB RAM :( Som tur är så är datorn hos mossan inte lika slö Klaga? jag har 600 mhz och 192 i ram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Skaffa Mozilla FireFox, flyter bättre än IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 22 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 (F)örenta (A) (N)ationerna vad alla tjatar om FireFox. Jag har ingen egen dator än. Så jag kan inte ha det. Jag får inte installera annat än det som redan finns. Om det inte gäller spel eller andra program som är nödvändiga. SÅnt får jag installera nästan hur jag vill. Jag lider med dig Venomblade :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 (F)örenta (A) (N)ationerna vad alla tjatar om FireFox. Jag har ingen egen dator än. Så jag kan inte ha det. Jag får inte installera annat än det som redan finns. Om det inte gäller spel eller andra program som är nödvändiga. SÅnt får jag installera nästan hur jag vill. Jag lider med dig Venomblade :( Haha. men för mig laggar det inte så mycket när jag surfar (förutom när jag kollar på film) men jga hra firefox XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 jag märkar bara att det seger när man ska posa ett inlägg då kan det ta 30sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Laggar inte för mej längre :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.