Gäst TheCow Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Den som blir dagens författare tycker jag kan få en liten pris typ 20 fuska mynt eller mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 En dålig idé tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Den är bra och dålig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Dålig, det kommer att bli många onödiga inlägg och mycket spam ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Som sagt, det kommer bli lite mer onödiga inlägg och det behövs ej. Dessutom så ändras den där listan väldigt ofta, nä helt enkelt en dålig idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Dålig idé. Tycker som Marabou och Skinnpytte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Sugig idé, orka annu mer spamm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Sugig idé, orka annu mer spamm. palla mer nu.... men du dom spammar jäkligt mycket redan typ skriver bar ''Ja just det'' :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Men om det blir spamm så får man ju en varning. En varning & 20fm eller inget av det? Jag tycker det var en bra idé :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Den som blir dagens författare tycker jag kan få en liten pris typ 20 fuska mynt eller mer Dagens författare??? Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Dagens Författare hittar du till vänster om Totala Topp 10 Författare nästan allra längst ner på sidan. Dagens Topp 10 Författare visar vem som skrivit mest inlägg just den dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Den som blir dagens författare tycker jag kan få en liten pris typ 20 fuska mynt eller mer DEt låter inte som en super bra ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.