NightMaker Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag tycker bara att man borde få köpa ett ''Byt användar-namn'' Tex: om man har köpt ett gratis så ska nästa kosta 500 och sen 1000 och sen 1500 och så vidare. För det är jäkligt irriterande när folk bara byter namnhela tiden <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Räcker det inte med att man bara kan byta en gång per år? Det kommer ju att få ner bytena drastiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Håller med Admin starkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 jag håller också med Admin. Dålig ide DonkeyKong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Räcker det inte med att man bara kan byta en gång per år? Det kommer ju att få ner bytena drastiskt. men jag har bytt användarnamn efter reglerna gratis, det står fortfarande att det är gratis? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Räcker det inte med att man bara kan byta en gång per år? Det kommer ju att få ner bytena drastiskt. jo det borde det.. men... isåfall id varje nyår tycker jag att alla får en gratis :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Dålig idé. Det är lagom med ett namnbyte per år tycker jag, mer ska inte behövas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Dålig idé. Det är lagom med ett namnbyte per år tycker jag, mer ska inte behövas. eller så ska det finnas ett ställa där mn köper användar namn för 10000fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag tycker bara att man borde få köpa ett ''Byt användar-namn'' Tex: om man har köpt ett gratis så ska nästa kosta 500 och sen 1000 och sen 1500 och så vidare. För det är jäkligt irriterande när folk bara byter namnhela tiden <_< jag håller med dig lite grann.1 gång varje år kommer alla att byta namn. det är "jäkligt irriterande". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Håller med the admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Ja, man ska inte få byta namn ofta, det är ju kul att känna igen folket man skriver med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Precis, bara det här namnbytet gjorde en förvirrad. Man visste inte ens vad ens bäste kompis hette. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.