Vitdom Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 (redigerat) Jag tror jag har hittat en bug där.. man kan typ inte se hela frågan om det är en lång fråga.. Frågan ser ut såhär Tillexempel : Om valve har skapat hl2, vem ha men den ska se ut såhär: Om valve har skapat hl2, vem har då skapat hl1? Redigerat 21 Juli 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 50 tecken var max per fråga(80 nu). Det var en bugg att man kunde skriva in fler tecken än så och att de över 50 klipptes bort, nu kan man bara skriva 80 tecken när man skapar quizen för att undvika sånt här strul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 50 tecken var max per fråga(80 nu). Det var en bugg att man kunde skriva in fler tecken än så och att de över 50 klipptes bort, nu kan man bara skriva 80 tecken när man skapar quizen för att undvika sånt här strul. men du admin vart hittar man frågesporten?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Man går in på någons presentation och trycker på "Quizes" men man måste vara FuskaVIP för att kunna ha en Quiz på sin presentation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Man går in på någons presentation och trycker på "Quizes" men man måste vara FuskaVIP för att kunna ha en Quiz på sin presentation. tack Ripto jag är VIP så nu funkar det =) men hur fick jag min fuskavip? den bara kom upp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 det finns många frågor men inte lika många svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 det står väll bara så när man håller på att göra quizen? sedan när den är klar så finns hela meningen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Det du ser när du skapar quizen är vad du får som frågor. Buggen är dock fixad då formulären är begränsade till max 80 tecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 22 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 en fråga bara.. de som blev skapade först fungerer dem nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Hade man frågor över 50 tecken så visas bara den 50 första tecknena, man bör då göra om quizen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Om man gör en quiz när man är vip försvinner den sen när man förlorat sin vip tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Den är kvar, men du kan inte skapa några fler ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.