ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag tycker att man ska kunna ta bort sina egna inlägg. För om man råkar göra ett dubbelinlägg så går det inget annat att ändra och då ser det ut som spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 jag PMa det till admin för ett år sen men jag kommer inte ihåg vad han svara :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 För det första så ska de inte gå att göra dubbelinlägg omedvetet då inläggen slås ihop med varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jo jag råkade posta ett dubbelinlägg när jag uppdaterade sidan för att det kom upp en ruta där det stod: "Sidan kan inte visas" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 (redigerat) jag råka göra ett frippel inlägg en gång. http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...ndpost&p=817792 kan bara ses av medlemar i oztown. Redigerat 22 Juli 2006 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 En gång gjorde 1:an ungefär 12 inlägg på raken.Men KazeN raderate det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Som sagt, det är bara och anmäla sina dubletter om dessa ändå skulle ske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jag ahr sett folk som gör dubbel inlägg men det har alldrig hänt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Som sagt, det är bara och anmäla sina dubletter om dessa ändå skulle ske. Det ska jag göra i fortsättningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Som sagt, det är bara och anmäla sina dubletter om dessa ändå skulle ske. men reskerar man att få varningar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Som sagt, det är bara och anmäla sina dubletter om dessa ändå skulle ske. Det borde man inte få! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 nej vet men det är några som fått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.