splintercell987 Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Skrivet 21 Juli 2006 Jag har enorma problem med att klara den första banan på Splinter Cell. Jag lyckas aldrig rädda Morgenholt i tid innan terroristerna torterar ihjäl honom. Varje gång jag försöker så blir jag upptäckt och ändå hinner dom döda honom. Har ni lyckats klara den första banan? isåfall berätta hur nu gjorde det. <_< :( :angry:
Filiandor Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Skrivet 21 Juli 2006 Man behöver inte få honom levande. Tror inte det går. Men du kan klara det fast han dör.
Hyperactive Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Skrivet 23 Juli 2006 Han "ska" dö... eller vad man ska säga, det är inte meningen att man ska hinna och rädda honom.
splintercell987 Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 Men varför står det på mission-listan att man ska rädda honom då? Skriver dom det bara för att retas eller?! :P
Iqaros Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 Det står det på uppdrags-listan för att det ska låta så realistiskt som möjligt, samt att uppdraget behöver basera sig på något.
splintercell987 Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 Ska man mejla Microsoft eller? :huh:
splintercell987 Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 Man ska inte ha ett mission i listan som man inte kan klara av. Det ska man bara inte. Det är så bara. Det är som att göra omelett och säga att man ska ha kackelackor i fast man inte ska det. <_<
Rekommendera inlägg