LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Ajmen. Orättvisa! Jag kunde lika gärna fyllt år för en månad sen som i november. Ska Fuska.se bli ytterligare ett ställe där man diskrimineras bara för att man är född sent på året? Osis. min kompis är föd 19 dec, det är lite jobigare :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Ja då!Jag får vanta i 5 år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Ajmen. Orättvisa! Jag kunde lika gärna fyllt år för en månad sen som i november. Ska Fuska.se bli ytterligare ett ställe där man diskrimineras bara för att man är född sent på året? Tror du missuppfattade mig lite där, jag menade inte att vem som helst skulle få gå in där utan att att det skulle räkna från det år man fyller och inte från ens födelsedag. Som i skolan, jag går i samma klass som dom som fyller i februari. Det är året man fyller som ska avgöra, inte månaden/dagen som man fyller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jag tycker det borde vara från 13 år eftersom man får ju sex&droger kunskap då. Men admin. Jag vill rapportera en bug. Jag kan gå in i 15+ forumet :S?! Banna mig inte om det inte går att ändra :(! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Bra gjort, nu har du sabbat de yngres kryphål ill 15+. :( Glädjedödare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 funkar inte för mej & det funka inte innan han sa den men jag har nog förstått vad man pratar om i det forumet iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Aja. Admin har fixat det. Men när jag såg allt där så måste jag erkänna att det är rena öknen därborta. Jätte tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 admin har satt en regel på att den dagen man fyllt 15 får man träda in i 15+ forumet, och det är bara till att acceptera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Det är bra med ett sådant forum så att de äldre kan prata om saker som "****" och så vidare. :) För det finns även BO XD Jag bryr mejj inte om de finns eller inte! änsålänge iafa ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Det var skitdött i början, men nu börjar det likna nåt. Nu finns det 10-12 trådar. Man pratar om allt möjligt, Sex, Droger, Äktenskap, Tjejer, Killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Nu blir man nyfiken :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Det var skitdött i början, men nu börjar det likna nåt. Nu finns det 10-12 trådar. Man pratar om allt möjligt, Sex, Droger, Äktenskap, Tjejer, Killar. Alla vet ju vad det forumet handlar om nästan, men får ni säga det? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.