SonyPSP Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Haha jag måste vänta 3 år till :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Alla från 12 år+ borde få se i 1 dag vad som försegår där. Eftersom man brukar ju lära sig såna grejer när man fyller 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DUMASS Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 (redigerat) 15+ forumet är dött men om ni verkligen undrar så mycket så handlar det om oralsex, otrohet, sex o annat under samma kategori.... http://www.fuska.se/forum/15our-f126.html Redigerat 24 Juli 2006 av DUMASS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Jag var inne där och kollade innan, ingenting som jag är så intresserad av. Porr, Oralsex och sådant är inget för mig, men det borde vara ett +13 forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 ja men h*lvete också nu får jag inte komma in bara för att jag skojja med hur gammal man är är egentligen 16 men aja fäår väl vänta tills jag blir 30 typ då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 ja men h*lvete också nu får jag inte komma in bara för att jag skojja med hur gammal man är är egentligen 16 men aja fäår väl vänta tills jag blir 30 typ då Skicka ett PM till admin om detta, annars riskerar du att få en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag var inne där och kollade innan, ingenting som jag är så intresserad av. Porr, Oralsex och sådant är inget för mig, men det borde vara ett +13 forum. mer 18+ än 13+ så jag tycker att 15+ passar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 man förstår ju vad som är där inne.. man blir byxmyndig när man är 15 å då kankse man vill ha hjälp men tycker det är pinsamt å fråga föräldrarna. så själv tycker jag det var en bra idé fast jag bara är 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) Ska jag vara helt ärlig så är jag inte ett dugg avundsjuk, då det finns en bunt med andra sidor att disskutera detsamma saker och utöver det så är det bara att gå in på porrsidor om ni är så intresserade kring ämnet. Redigerat 25 Juli 2006 av Skuggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Skuggan: Bra att du ej är avundsjuk ;P Jag gillar dock 15+ forumet, för där kan du samtala med andra som kanske har samma problem som dig, istället för att läsa på internet eller kolla på porrsidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glasogonormen Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Vad är meningen med et t15+ forum? Tycker det baraser larvigt ut. Vad är skillnaden på Allmänt och det forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 15+ forumet är dött men om ni verkligen undrar så mycket så handlar det om oralsex, otrohet, sex o annat under samma kategori.... http://www.fuska.se/forum/15our-f126.html Det förstår till och med jag.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.