shacti Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Tror att meningen är att du ska leva i "skräck" för att aldrig mer få skriva och därför inte ens tänka tanken att försöka ta dig in där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 jag tror lösenordet är en bluff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Jag får vänta ca: 9 månader till :P i Maj 2007 får jag mitt tillstånd lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 ok efter att ha läst 6 sidor av samma frågor kan jag med nöjje säga att det inte är ett lösen och att när du fyllt 15 så kommer du kunna gå in där som i ett vanligt forum och att Forumet handlar om sex droger mm. om du inte fyllt 15 år än e det bara och vänta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 ja elr kan man ju övertala adde å säga att man skrev fel ålder xD inte -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Varför kan ni inte bara vänta tills ni fyller 15? Håller man på att ändra sina personliga upppgifter för att man ska komma in i 15+ forumet har man ju inget att se fram emot när man väl fyllt 15. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Det är bra med ett sådant forum så att de äldre kan prata om saker som "****" och så vidare. :) Sant, det är 900 ggr värrre där inne :lol: Men... de e väl bara att vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jag tycker personligen att det är kul i 15+... Vi diskuterar allmäna saker och medlemmar där inne blir lite mer personliga en ett användarnamn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Bara lite ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Jag tycker personligen att det är kul i 15+... Vi diskuterar allmäna saker och medlemmar där inne blir lite mer personliga en ett användarnamn... Det e rätt. Nu börjar admin till och med låsa trådar ^_^ Halleluja det är ett forum för alla som e över 15 år. fuska.se/forum håller på att bli ett allmänt forum. Tjoho :lol: Sorry för alla er som e under 15. (Skade glädje) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Då borde det finnas ett forum för 10-14 åldern sen så ska vi va elaka mot alla andra :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Jag får vara i det forumet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.