papyrus_pokemon Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 hyper beam suger eftersom man måste ladda en gång :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Inte ladda.Men man får stå över effter man gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Håller på att skaffa alla Hoenn pokémon (måste man ha legendariska när om man ska få Jotho-starter?) och då vill ha tips på pokémon jag kan ha i mitt team, Raichu, Ninetales och Swampert ska var kvar. Planerar att träna upp en Slaking och Metagross (har 2 Beldum). Amulet Coin far runt bland mina pokémon beroende på vilken tränare jag möter. Vad får jag för kritik? Min enda kritik är att du skaffar en Slaking!Det är mycket bättre med en Vigoroth. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Inte ladda.Men man får stå över effter man gjort det. jaa man laddar upp krafterna man använt för den inte orkar annars <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 På sätt och vis laddar man men Pokémonen vilar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Swampert: Det står Mud Shot, en Ground attack. Ninetales: Will-O-Wisp är om det är en starkare pokémon som man kan skada även om man byter runt och ger Revive till avsvimmade pokémon. Sandslash: Varför ska Earthquake bort, den har 100 i pricksäkerhet och skada?Dessutom träffar normala attacker flygande och Swift dom som använder Dive, Fly och Dig. Slash är ganska bra, 70 i skada och större chans till Critical Hit. Därför har Sandslash dom attackerna. Sableye: Har ganska bra attacker, om den ska bort ska jag ha en annan som är bra mot ungeför samma typer. Aggron: Ska bort och Metagross ska dit. Jag försöker ha ett team som är bra mot alla sorters Pokémon så ge mig tips om vilka pokémon jag ska ha. Det lät som ett riktigt bra team! 10/10! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Swampert: Det står Mud Shot, en Ground attack. Ninetales: Will-O-Wisp är om det är en starkare pokémon som man kan skada även om man byter runt och ger Revive till avsvimmade pokémon. Sandslash: Varför ska Earthquake bort, den har 100 i pricksäkerhet och skada?Dessutom träffar normala attacker flygande och Swift dom som använder Dive, Fly och Dig. Slash är ganska bra, 70 i skada och större chans till Critical Hit. Därför har Sandslash dom attackerna. Sableye: Har ganska bra attacker, om den ska bort ska jag ha en annan som är bra mot ungeför samma typer. Aggron: Ska bort och Metagross ska dit. Jag försöker ha ett team som är bra mot alla sorters Pokémon så ge mig tips om vilka pokémon jag ska ha. Läs hela tråden,det är betygsätt.Och jag hoppas han har ändrat sakerna det var fel på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 lapras lv 100 salamence lv 100 gengar lv 100 dragonite lv 100(ska bytas ut mot någon) arcanine lv 100 umbreaon lv 100 jag e riktigt nöjd med detta team :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 lapras lv 100 salamence lv 100 gengar lv 100 dragonite lv 100(ska bytas ut mot någon) arcanine lv 100 umbreaon lv 100 jag e riktigt nöjd med detta team :cool: Attacker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 dragonite: outrage surf safeguard ice beam arcanine: extreemespeed irontale flamethrower sunny day umbreon:faint attacke shadow ball confuse ray moonlight salamence:dragon claw fly crunch flamethrower gengar:shadow ball mean look psychic shadow punch lapras:sheer cold surf thunderbolt psychic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 dragonite: outrage surf safeguard ice beam arcanine: extreemespeed irontale flamethrower sunny day umbreon:faint attacke shadow ball confuse ray moonlight salamence:dragon claw fly crunch flamethrower gengar:shadow ball mean look psychic shadow punch lapras:sheer cold surf thunderbolt psychic Dragonite:Den har högst attack av de olegendariska.Bort med surf,out rage och ice beam. Arcanine:Bort med alla utom extreamspeed och flamethrower.. Umberon:bort med shadow ball och faint attack och sätt dit proteckt och toxic.. Salamence:Ta bort alla sp.attacks,alltså alla utom fly(du har 2 draktyper). Gengar:Ha inte 2 av samma typ,bort med shadow punch.. Lapras:Bort med sher cold och sätt dit body slam.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 (redigerat) dragonite: outrage surf safeguard ice beam arcanine: extreemespeed irontale flamethrower sunny day umbreon:faint attacke shadow ball confuse ray moonlight salamence:dragon claw fly crunch flamethrower gengar:shadow ball mean look psychic shadow punch lapras:sheer cold surf thunderbolt psychic Kommenterade dina kommentarer. Redigerat 29 Oktober 2006 av Mezox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg