Filiandor Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Onödigt att vi har ett Ventrilo rum när bara jag är inne. GÅ IN TILL FUSKAS VENTRILO RUM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Ingen har ju gjort reklam om den lr så ,tror jag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Finns det en ventrilo på fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Det visste faktiskt inte jag heller :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Ja, jag ansvarar för den. För mer info klicka på länken nedan. http://www.fuska.se/snacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Han la till den igår :P Den finns där vid chatten under Menyn snacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Okej, vilken version kör den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 2.1.x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Kanske sticker in nån gång då. När jag skaffat bättre mic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 okej. tänk på att ni måste ladda ner den gamla verisionen som finns att ladda ner där i guiden till ventrilo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 ska se om jag har rätt version, kan annars inte gör nåt. För ändrar jag så kan jag inte snacka med min guild i wow... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Du kan ha 2 olika versioner i 2 olika mappar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.