Hoppa till innehåll

Ashbringer?

LMFAO

Rekommendera inlägg

Ok, ska kolla på thottbot!

Dessutom så tror jag att den droppas från sista bossen i Naxxramas och jag tror inte att någon har dödat bossen där!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Okej.. blah blah blah blah, vad är det ni snackar om egentligen? EN MYT?!

Okej, seriöst. Jag spelar med min bror på [uS] serverna (ibland) och där finns det en kille som har Ashbringer och nästan hela Dreadnaught setet. Själv har jag faktsitkt sätt det.

Och ja, det finns massor med GM vapen och GMs spelar faktiskt. Dom får alla information när dom är vid GM Island. har hört något om att dom har en egen mail box på GM Island bara för Blizzard. Jag kan ju försöka kontakta han och be han att låta mig få en Screenshot på han. Då kanske ni faktiskt tror mig och tråden kanske tillochmed försvinner... phew, det var skönt att få det sagt. Ni får tro vad ni vill men säg inte att jag ljuger för det gör jag inte :) Ha en bra dag, lol!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nope igen myt... i MC finns det ett brev någon boss droppar (Dropprate: 0,001% att få och den påbörjar en chain q på 4q lr något och efter det så får du det svärdet... har sätt q i guild chatten ... blev förvånad 1 månad efteråt så visade hon mig den i party chatten fy f*n vad förvånad jag blev... q är bind when bicked up och den jobbiga delen är att du kan inte needa på den lr så den som får ta looten får den om den droppas... vi kan säga att om du kör MC 100 gånger varje dag så borde du få q efter 1 månad i alla fall... så jobbigt men det bästa vapnet XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 6 månader senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...