Gäst DonKeN Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Ne, det är roligt och pvpa också. Kanske inte så speciellt med warrior men det är också roligt och raida alliance/horde ställen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 När du inte har något att göra får du väl questa/grinda så du går upp i lvl mer :S? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 har tex en 39 warrior det är faktiskt ganska tråkigt att grinda och sånt men i instances är dom as roliga specielt på 60 om man blir maintank och får tanka typ Ragnaros, Onyxia och sånt :P tycker dom också är roliga i pvp du ska fixa en grupp med en bra priest så kan du charga rätt in i klumpen och döda och så får du heals det är roligt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 23 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Vet du hur roligt det är och tanka dem sistabossarna på spelet. Det är askul. Jag rekomenderar dig att du testar warrior på testrealmen. hur kommer man in på realmen, har alldrig kört på en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Har samma problem me min 36 Druid... Den e ju astråkigt <_< men men ska lvla en hunter istället de e mkt roligare tror ja! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega_man_fann Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 warriors är tråkiga det är bara så det är mne visst på 40 får dom lite roliga skills mr men jag rekomenderar starkt hunter eller druid B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 eller så är det att du vill ha spellcaster? dom har många olika spells och sånt, prova mage eller warlock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 23 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 startade en mage i dag, även om jag är bara på 12 så är dem redan roliga så hur är dem vad är det dem gör som är så kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Du ska spela d som du känner för, själv har jag tröttnat på warrior med för att dom har samma attacker hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Du ska spela d som du känner för, själv har jag tröttnat på warrior med för att dom har samma attacker hela tiden. exakt samma med rogue enligt mig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Alltså, vad du gillar för klass är en helt personlig åsikt och inget som andra kan ge dig råd i. Själv började jag med en druid, men sen bytte jag realm och class till rogue. Rogue är skitroliga (personlig åsikt, alla tycker olika) men dom är svåra att komma med i parties med eftersom folk hellre tar en mage som damage dealer. Sen när jag fått mitt mount kom jag på att jag aldrig strtade nån druid så då gjorde jag det, upptäckte att jag verkligen saknade bearform och så, så nu lirar jag druid igen. Och en sak till, emellan det så testade jag alla olika klasser på kompisars account och testrealms, men kom fram till att jag gillade rogue och druid mest, kanske för att det är dom enda två som har stealth. sens moral: Ingen kan tala om för dig vilken klass just du kommer gilla, så prova alla och sluta inte förren du verkligen har gjort det. Sen är det också så att många klasser blir roligare i end-game, som tillexempel warrior. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 själv har jag en warrior som jag blev lvl 19 med sen så gav jag upp... efter ett halv år började jag igen med den och lvlade upp han till 30 och då hade jag börjat tröttna igen men så fick min pappa mig att börja med SM och han lärde mig att vara tank och då blev allting skit roligt igen och whips så var jag 40 och hade mount inom en vecka. När jag skicka "DING 40!" i guild chatten så whispade en guild m8 direkt till mig "Wanna come Uldaman like tank, plz?" och självklart så svarade jag ju "yes!". Efter 2 dagar så var jag 43 och så var allt skit kul! Då hittade jag en grupp som jag gjorde Uldaman i 12 timmar med och då fick jag lvl 45. sedan så var det bara 5 lvls kvar till den lvl jag kallas "high lvl characther". Då lvlade jag upp till 47 så blev det segt igen asså grindade jag upp till lvl 49.. sen gjorde jag mara med mängder av quests och fick 50 och ett halft. Då började jag med ST och så fick jag lvl 53 efter 4 dagars ST. och här är vi... i Western Plaguelands med den bästa karaktär jag någonsin haft! mitt svar är : Lär dig vara tank så blir du 53 inom 2 månader! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg