Hoppa till innehåll

Blood Elf Blir Paladin, Dranei Blir Shaman


Gäst Elite
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

AAAARGH

nu kommer det ju inte finnas något specielt med att vara horde!! och föraför skall vi ha Ligth?? kan dom inte vara lite smarta och omvandal pala på Horde sidan till dark knigths de hadde varit grymare:) istället för det fjantiga vi är goda jippi! vi skall döda alla mörka warlocks med våran ficklamps kraft..DURACELL som går o går!!!

 

Shaman i allaince?? är dom dumma eller?? skall inte allaince föreställa vara civilicerade delen av wow?? shaman är ju barbar trollkarlar... va tänker Blizzard med...de bryter ju mot allt!!! Onda kan inte ha goda i sitt team och civilecerad allaince kan inte ha barbarer..de är precis som äta banan i bröd!!

skall man ha en liknande class som pala kan dom väl ändå göra dom till onda!!

och gör inga shaman i allaince utan uppgradera bara doms preist så dom kan bära läder och mail på lvl 40 ...duma blizzard..funderar på att klaga

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är skit bra för att nu när allys har pala och hordes har shammy så e det fruktansvärt orättvist.

 

Paladin kan ha plate och heala säg själva, det e typ som att vara en warrior-priest. Det är helt sjukt.

 

Shamaner kan heala bra men dom har ju bara mail!!! det är ju sjukt!

 

nu när dom byter så kmr pvp matcherna ligga mer jämt :)

 

detta e en av det bästa sakerna som kommer hända någonsin!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Jag tycker det är skit bra för att nu när allys har pala och hordes har shammy så e det fruktansvärt orättvist.

 

Paladin kan ha plate och heala säg själva, det e typ som att vara en warrior-priest. Det är helt sjukt.

 

Shamaner kan heala bra men dom har ju bara mail!!! det är ju sjukt!

 

nu när dom byter så kmr pvp matcherna ligga mer jämt :)

 

detta e en av det bästa sakerna som kommer hända någonsin!

 

Paladin slår inte hårt.

 

Dessutom. Det är som att säga att Holy Priest inte passar till undeads.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är skit bra för att nu när allys har pala och hordes har shammy så e det fruktansvärt orättvist.

 

Paladin kan ha plate och heala säg själva, det e typ som att vara en warrior-priest. Det är helt sjukt.

 

Shamaner kan heala bra men dom har ju bara mail!!! det är ju sjukt!

 

nu när dom byter så kmr pvp matcherna ligga mer jämt :)

 

detta e en av det bästa sakerna som kommer hända någonsin!

 

haha åå joo säkert de har ju verkligen me saken å göra ^^ så du menar att undead inte får sätte talents i holy bara för att dom är såkallade "Onda" eller vad? De e väll lite skillnad å sätta en paladin på Horde än å sätta en Holy speccad undead :lol: haha snälla tänk över lite innan du skriver!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

Jag har slutat spela WoW pga detta. Jag som har en 56 pally lär få jävligt svårt att hitta grupp nu. Bye WoW! Detta förstör hela spelet det är ju Pally till alliance och Shammy till horde som är utmaningen i spelet, istället för att komma på en ny klass så gör dem såhär. Sen kunde detta vara ett skämt för att testa det nya forumet men även om det skulle vara det så slutar jag för gott. Fk u blizz.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...