LeogetZ Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Jag har slutat spela WoW pga detta. Jag som har en 56 pally lär få jävligt svårt att hitta grupp nu. Bye WoW! Detta förstör hela spelet det är ju Pally till alliance och Shammy till horde som är utmaningen i spelet, istället för att komma på en ny klass så gör dem såhär. Sen kunde detta vara ett skämt för att testa det nya forumet men även om det skulle vara det så slutar jag för gott. Fk u blizz. :huh: paladinen lär ju fortfarande hitta grupp eller? Dom e ju viktiga i instancer på grund av deras auror, clean spells och buffsen... Shamanen däremot kommer få de svårare.. Ja kanske har fel men ja tycker de borde vara så iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Det kommer bli jobbigt för både shamans och paladins i raid grupper, en 40man raid har 5 pers av alla klasser, men sen kommer paladins och shamans slåss om dom platserna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Blizzard har nu sagt att Blood Elves kommer ha möjligheten att vara paladin, medans Dranei kommer kunna vara Shaman! http://www.wow-europe.com/en/burningcrusad...classcombo.html Själv tycker jag att det blir ganska konstigt att Blood Elves kommer kunna vara Paladin, kombinationen passar inte i horde. Men Dranei som shaman verkar okej. Vad tycker ni om detta? Tycker inte heller att det passar in på horde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Paladin passar ej på blood elves, men shaman blir bra på draenei Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) Paladin är de godas, kyrkliga krigare. Shamaner är onda trollkarlar som har stor anknytning till häxor & demoner. Det är fruktansvärt synd och en stor tabbe av Blizzard. Redigerat 30 Juli 2006 av Slasktratt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Paladin är de godas, kyrkliga krigare. Shamaner är onda trollkarlar som har stor anknytning till häxor & demoner. Det är fruktansvärt synd och en stor tabbe av Blizzard. Och vem har sagt att Alliance e gott å Horde e ont :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg