Ragrath Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jag funderar nu på att starta en druid och skulle vilja ha lite råd på saker som vilken sorts vapen jag ska ha, vilka talents jag ska sätta i, och sådant. Tack på förhand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Det enda jag kan tipsa dig om är talents, sätt det på Feral Combat om du vill ta större skada i cat form och bear form, om du vill va en bättre healer ska du sätta det på Restoration (tror jag det hette), men det behövs inte egentligen, så mitt råd är Feral Combat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 när du är 55+ ska du respecca till resto annars vill ingen instanca med dig, feral druids = värdelöst i instancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 när du är 55+ ska du respecca till resto annars vill ingen instanca med dig, feral druids = värdelöst i instancer men feral druider har väl högst armor i hela spelet? moonkin är väl bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Moonkin får man om man är Balance. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg