Larath Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Skrivet 27 Juli 2006 vad menas med "alla quests?" lär ju vara alla free quests annars skulle nog combat kravet vara högre än 60+
NightMaker Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Skrivet 27 Juli 2006 hehe jag kan vara med namn:Gren_yoshi Combat lvl:93 ;)
Sharzor Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Skrivet 28 Juli 2006 bra du e mage under mischiefs befäl ingen du får tyvvär ingen speciell rank eftersom du e undr 60 i combat De e lugnt har bara ingen holy symbol och kör helst med mage robes om de går bra :P om vi ska pk:a kör jag även me mage ammy helst eftersom ja slår högt oftare då..
Vitdom Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Skrivet 29 Juli 2006 asså en sk e ganska konstig.. det är ju en saradomin clan... så varför ör rankerna general o sånt?? borde det inte typ vara: Gud Messias Lärjungar öch så vidare?
Saradominwarlor Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 30 Juli 2006 hade det i min förra klan d sket sig :( klanmöte nästa söndag kl 1200 i white knights ranker jag:general(oxå befälhavare över meeles) comgoran:liutenant-general tja1:brigadergeneral mischief113:colonel(befälhavare över mages) gren_yoshi:liutenant-colonel azza 4 life5:major yigogirl1:förste helare hemlig(ni får veta när ni blir medlemmar):förste spion och magiker. 6star-mage6:magiker under mischiefs befäl det var alla tack och adjö jag vill inte dö :bah:
Rekommendera inlägg