Novacaine Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 vad menas med "alla quests?" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 vad menas med "alla quests?" lär ju vara alla free quests annars skulle nog combat kravet vara högre än 60+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 hehe jag kan vara med namn:Gren_yoshi Combat lvl:93 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saradominwarlor Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 ok bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 bra du e mage under mischiefs befäl ingen du får tyvvär ingen speciell rank eftersom du e undr 60 i combat De e lugnt har bara ingen holy symbol och kör helst med mage robes om de går bra :P om vi ska pk:a kör jag även me mage ammy helst eftersom ja slår högt oftare då.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 asså en sk e ganska konstig.. det är ju en saradomin clan... så varför ör rankerna general o sånt?? borde det inte typ vara: Gud Messias Lärjungar öch så vidare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saradominwarlor Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 hade det i min förra klan d sket sig :( klanmöte nästa söndag kl 1200 i white knights ranker jag:general(oxå befälhavare över meeles) comgoran:liutenant-general tja1:brigadergeneral mischief113:colonel(befälhavare över mages) gren_yoshi:liutenant-colonel azza 4 life5:major yigogirl1:förste helare hemlig(ni får veta när ni blir medlemmar):förste spion och magiker. 6star-mage6:magiker under mischiefs befäl det var alla tack och adjö jag vill inte dö :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saradominwarlor Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 lååååst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg